  • 41. Data: 2022-04-03 15:07:54
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.03.2022 o 00:01, Animka pisze:

    > Paznokciami jeździsz po ekranie zamiast opuszkami palców?
    > Ja folię od razu zdjęłam i włożyam ją do pudeŁka od telefonu.
    > Kupiam fajny futerał-portfel i nic sie nie porysuje.

    Warto chronić smartfon przed upadkami. Tu nie pomoże żadna folia ani
    szkło. Ekran w końcu stłucze się. Dobrze archiwizować przechowywane dane
    w taki czy inny sposób.

  • 42. Data: 2022-04-11 12:30:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-04-03 o 14:57, ii pisze:
    > Po to te nawiasy wokół URL? To Ci w niczym nie pomoże. Do przekazywania
    > URLi jest HTML. Skracaczki pomagają na długie linki.

    Po to, że wysyłam wiadomości do Usenetu jako plain text i nawiasy
    pokazują początek i koniec linku (pod warunkiem, że czyjś inny czytnik
    przy odpowiadaniu nie połamie linii).

    K.

  • 43. Data: 2022-04-11 12:30:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-04-03 o 15:01, ii pisze:

    > No to ja dodałem i potem nalepiłem szkło. Przestało działać. I w końcu
    > to szkło wywaliłem. A potem oglądam filmik "10 rzeczy które należy
    > zmienić w S10" a wśród nich przestawienie czułości dotyku :-)

    A jak to przestawić?

    K.

  • 44. Data: 2022-04-11 22:36:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.04.2022 o 12:30, Krystek pisze:

    > A jak to przestawić?

    Trzeba zaznaczyć tę opcję w ustawieniach.

    --
    -
    Akarm

  • 45. Data: 2022-04-12 21:19:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Po to, że wysyłam wiadomości do Usenetu jako plain text i nawiasy
    > pokazują początek i koniec linku (pod warunkiem, że czyjś inny czytnik
    > przy odpowiadaniu nie połamie linii).

    Poj..o? Do tego jest HTML!

  • 46. Data: 2022-04-12 21:20:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > A jak to przestawić?

    Znajdź ten filmik na yt jak nie masz lepszego pomysłu.

  • 47. Data: 2022-04-16 16:30:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-04-12 o 21:20, ii pisze:

    > Znajdź ten filmik na yt jak nie masz lepszego pomysłu.

    Jeszcze żeby ten film miał taki tytuł jak ten, który podałeś.
    Przestawiłem czułość ekranu, ale nie pomogło. Pozostaje mi spróbowanie
    tej metody - <https://www.youtube.com/watch?v=YZxaLy64lsQ> A myślałem,
    że tylko ja mam ten problem. Cholernie wkurwiające. Chociaż bardziej
    poje... jest instalowanie czytnika na tylnej ściance urządzenia, jak to
    robi np. Motorola/Lenovo.

    K.

  • 48. Data: 2022-04-16 20:08:37
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 28.02.2022 o 21:04, m4rkiz pisze:
    > Ja używam A52s 5G i mam natywne nagrywanie rozmów po zmianie regionu na
    > Indonezję, wszystko poza tym działa jak powinno, aktualizuje się itp.

    Też mam A52s 5G od wczoraj. Pytanie jak ustawiałeś region na Indonezję?
    W ustawieniach konfiguracyjnych po resetowaniu telefonu do ustawień
    fabrycznych czy wgrywałeś Odinem CSC_HOME czy inaczej?

    Tak pytam ale wydaje się że ACR unchained działa ok i bez tej Indonezji.
    W pomieszczeniach nagrywa ok, a na dworze muszę jeszcze wypróbować, bo
    może nagrywa mojego rozmówce zbierając mikrofonem to co mówi przez głośnik.

  • 49. Data: 2022-04-21 23:40:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 11.03.2022 o 20:00, Krystek pisze:
> [...]
    call-recorder-acr-33-3-samsung-unchained-release/

    > Dziękuję za link. Tak chyba zrobię. W sumie nie mam już nic do
    > stracenia. I tak musiałem licencję ponownie instalować z Google Play,
    > więc wywalę starego ACR-a i wgram tę wersję z APK. Zobaczymy, czy zadziała.

    No i dupa. Wywaliłem starego ACR-a 35 i powiązane z nim pliki, wgrałem z
    pliku APK pobraną wersję 33.3 unChained i nadal to samo. Rozmówcy w
    nagraniu podczas odtwarzania jak nie było słychać, tak nadal nie słychać.

    Nie wiem, czy to nie wina aktualizacji systemu, bo tydzień wcześniej -
    nim jeszcze odinstalowałem ACR-a - zainstalowałem poprawki Androida od
    SAMSUNG-a.

    W każdym razie nie działa (tak, jak powinno) :-/

    K.

  • 50. Data: 2022-04-22 19:59:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.04.2022 o 23:40, Krystek pisze:

> [...]
    > SAMSUNG-a.
    >
    > W każdym razie nie działa (tak, jak powinno) :-/

    s10e, najnowszy oryginalny soft, unchained mnie nagrywa na 100%
    głośności, rozmówcę na 50%. spokojnie da się zrozumieć z nagrania co
    zostało powiedziane

    ToMasz