  • 51. Data: 2022-04-25 22:48:03
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.04.2022 o 23:40, Krystek pisze:

    > Nie wiem, czy to nie wina aktualizacji systemu, bo tydzień wcześniej -
    > nim jeszcze odinstalowałem ACR-a - zainstalowałem poprawki Androida od
    > SAMSUNG-a.
    >
    > W każdym razie nie działa (tak, jak powinno) :-/

    Kiedy ja postanowiłem ponownie zainstalować tę wersję, to najpierw
    zainstalowałem system od nowa. Może to coś pomogło?

    --
    -
    Akarm

  • 52. Data: 2022-04-26 23:45:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 22.04.2022 o 19:59, ToMasz pisze:
> [...]
    call-recorder-acr-33-3-samsung-unchained-release/

    > s10e, najnowszy oryginalny soft, unchained mnie nagrywa na 100%
    > głośności, rozmówcę na 50%. spokojnie da się zrozumieć z nagrania co
    > zostało powiedziane

    No to masz farta. Widocznie różnice są także między systemami na różnych
    modelach. A co do nagrań to na starym smartfonie, na którym nagrywanie
    przez ACR działało, nie musiałem niczego zgłaśniać, bo rozmówca w
    nagraniu był słyszalny prawie tak głośno, jak osoba
    dzwoniąca/odbierająca połączenia z tego smartfona.

    Niedługo problemy z nagrywaniem (i kombinowaniem, by sprawić, żeby
    smartfon nagrywał) mogą się nasilić, bo Google chce skutecznie utrudnić
    nagrywanie rozmów -
    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/
    google-android-rozmowy-nagrywanie>

    K.

  • 53. Data: 2022-12-26 12:25:27
    Temat: Re: (co za niezaradność ( custom ROM i nagrywanie rozmów)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może masz pomysł, jak zmienić lokalizację na przykładową Indonezję w Sony Xperia
    (Andek 12)?

    -----
    > Podzielę się dwoma linkami do forum wsparcia społeczności SAMSUNG, dotyczące CSC i
    zmiany oprogramowania

  • 54. Data: 2023-05-29 12:48:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.03.2022 o 14:00, Akarm pisze:

    > A może spróbuj po prostu zainstalować ACR 33.3-samsung-unChained

    Jednak jedynym rozwiązaniem, które nie sprawia problemów, jest zmiana
    regionu firmware. Ja zmieniłem (zgodnie z radami) na Indonezję. Długo
    się wstrzymywałem z tą operacją, bo nie chciałem stracić danych z
    pewnych aplikacji medycznych. Ale wreszcie zmieniłem, bo miałem dość
    użerania się z acr-33-3-samsung-unchained. Co jakiś czas musiałem
    nadawać uprawnienia, co jakiś czas (nie wiadomo dlaczego) nie było
    słychać rozmówcy, kiedy byłem w słuchawkach, albo nagrania były bardzo
    ciche...
    Reasumując: warto zmienić region.
    I to należało zrobić natychmiast, nie czekać. Język polski jest
    oczywiście dostępny, tylko trzeba do tego później pokombinować z
    ustawieniami klawiatur i słownika.
    Wiem, że to wykopaliska, ale ludzie nadal szukają informacji o
    skutecznej możliwości nagrywania rozmów, więc to może się przydać.

    --
    -
    Akarm