  • 1. Data: 2012-12-28 20:07:33
    Temat: Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Może głupie pytanie, ale dopiero niedawno miałem swój pierwszy dziewiczy i
    krótki kontakt z tym systemem, konkretnie tablet Samsunga.
    Nie podoba mi się on, ale że niedługo będę wymieniał wysłużoną komórkę, a
    ze teraz wszystko jest z androidem, to czeka mnie oswojenie z nim. Jak tam
    się wyłącza aplikację? Nie widziałem żadnej opcji zamknij/krzyżyka, a
    jedynie wstecz. Dodatkowo, czy jest jakiś centralny panel sterowania jak w
    Windowsie i menedżer zadań/otwartych aplikacji?

  • 2. Data: 2012-12-29 10:09:03
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2012-12-28 20:07, ronel pisze:
> [...]
    > a jedynie wstecz. Dodatkowo, czy jest jakiś centralny panel sterowania
    > jak w Windowsie i menedżer zadań/otwartych aplikacji?

    na smartfonie jest opcja zamykania aplikacji

  • 3. Data: 2012-12-29 10:13:40
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ronel
    naskrobał(a):

> [...]
    > jedynie wstecz. Dodatkowo, czy jest jakiś centralny panel sterowania jak w
    > Windowsie i menedżer zadań/otwartych aplikacji?

    Generalnie nie zamyka sie programów. Tkwią sobie w pamięci aż system sam
    nie zadecyduje że już można ją zamknąć bo do niczego od dłuższego czasu już
    niepotrzebna. Ponadto jeśli korzysta sie z przucisku "wstecz" (mówię tu o
    HTC) to progra,m pyta czy chcesz wyjść, jeśli potwierdzisz to zostanie
    zamknięty przez samego siebie :).

    W HTC jest w USTAWIENIACH coś takiego jak APLIKACJE i tam można sobie
    dowolną (no prawie) aplikację zamknąć, przenieść na kartę, usunąć z pamięci
    jej dane itp.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz obudził się koło drugiej. Pierwsza też była niezła,
    pomyślał.

  • 4. Data: 2012-12-29 12:23:45
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w
    wiadomości news:1nrdxu9d7k2sz.ypbu5dapappi$.dlg@40tude.net...
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ronel
    > naskrobał(a):

    Co za idiotyczne rozwiązanie, to nic dziwnego w takim razie, że po
    krótkiej "zabawie" było już zajęte 650MB pamięci z 1GB.

  • 5. Data: 2012-12-29 13:20:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 12:23:45 +0100, ronel napisał(a):

    > Co za idiotyczne rozwiązanie, to nic dziwnego w takim razie, że po
    > krótkiej "zabawie" było już zajęte 650MB pamięci z 1GB.

    Hm, ale na windows mobile jest tak samo.

    Stukasz w krzyzyk, a aplikacja dalej dziala..

    J.

  • 6. Data: 2012-12-29 13:23:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 13:20:55 +0100, J.F. napisał(a):

    > Hm, ale na windows mobile jest tak samo.
    >
    > Stukasz w krzyzyk, a aplikacja dalej dziala..

    to się da łatwo zmienić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2012-12-29 13:46:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 29 Dec 2012 12:23:45 +0100, "ronel" <r...@...pl> wrote:
    > Co za idiotyczne rozwiązanie, to nic dziwnego w takim razie, że po
    > krótkiej "zabawie" było już zajęte 650MB pamięci z 1GB.

    Dlaczego uważasz, że pozostawienie niewykorzystanej pamięci odłogiem
    jest mniej idiotyczne? Po to jest ram, żeby z niej korzystać. System
    sam zwolni pamięć (usuwając nieaktywne aplikacje) dla innej aplikacji
    lub zasobu jeśli będzie taka potrzeba.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2012-12-29 13:50:44
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > Co za idiotyczne rozwiązanie, to nic dziwnego w takim razie, że po
    > krótkiej "zabawie" było już zajęte 650MB pamięci z 1GB.

    Idiotyczne dla każdego kto zetknął się z zarządzaniem pamięcią w windowsie.
    W Androidzie jest inaczej. Niepotrzebne aplikacje są zamykane i ich pamięć
    jest zwalniana. Do działa i to nawet dobrze działa.

    Sam byłem zdiziwiony jak pierwszy raz miałem do czynienia z takim sposobem
    działania, ale już się przyzwyczaiłem i przekonałem że to działa.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Niepłacenie podatków stawia cię obywatelu w pozycji,
    której nawet w Kamasutrze nie przewidziano...

  • 9. Data: 2012-12-29 13:52:38
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    > Hm, ale na windows mobile jest tak samo.
    >
    > Stukasz w krzyzyk, a aplikacja dalej dziala..

    To do czego tam jest ten krzyżyk? Choroba, to jakiego smartfona kupić,
    skoro wszystko to takie barachło? Ifon zdecydowanie odpada.

  • 10. Data: 2012-12-29 13:54:28
    Od: "ronel" <r...@...pl>

> [...]
    > jest mniej idiotyczne? Po to jest ram, żeby z niej korzystać. System sam
    > zwolni pamięć (usuwając nieaktywne aplikacje) dla innej aplikacji lub

    Dlatego że to normalny objaw, nie potrzebujesz czegoś
    chowam/ukrywam/zamykam. W tym rozwiazaniu jakoś nie wierze we
    wspaniałomyślnosć systemu i pewnego razu pewnie się zawiesi lub nastąpi
    nieoczekiwany błąd, więc wolałbym tego zawczasu uniknąć.
    Zmywam naczynia gdy skończę jeść, a nie gdy urośnie mi stos pod sufit.
    Zmywarki nie mam.