-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 25 Oct 2013 18:35:32 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
References: <1...@b...poznan.pl> <l40fr4$6qb$2@node1.news.atman.pl>
<5263f3f6$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
<l41c8i$dh8$1@node2.news.atman.pl>
<5264b480$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<l42kvu$hqj$1@node2.news.atman.pl>
<5264df26$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<l43ff9$cn0$1@node1.news.atman.pl>
<52654499$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
<l43peg$nuo$1@node1.news.atman.pl>
<5265714a$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<l46evc$gej$1@node1.news.atman.pl>
<5266c241$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
<l46obt$qhi$1@node1.news.atman.pl> <l480ua$2oa$1@node1.news.atman.pl>
<l48t25$ld1$1@node2.news.atman.pl>
<526802f1$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<52694c06$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
<52695307$0$2171$65785112@news.neostrada.pl>
<l4bt46$66o$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<526a968d$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <526a968d$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <526a9ddb$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1382718939 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2289 31.11.235.52:55587
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3815
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508631
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-25 18:04, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2013-10-25 09:03, *p...@g...com* napisał, a mnie
> coś podkusiło, żeby odpisać:
>> --Nie - pasuje, a w zasadzie powinno pasować każdemu kto dba o własne
>> bezpieczeństwo na drodze, a nie jedynie o portfel. Ja rozumiem pojazdy
>> zabytkowe, unikaty lub na tor, ale nie masowo na drogi publiczne.
>>
>> nikt, nigdy, nigdzie nie udowodnil ze ma to jakikolwiek wplyw na
>> bezpieczenstwo, ba wciaz nie naplywaja tez zadne alarmujace meldunki
>> ze auta RHD sieja smierc i zniszczenie na niemieckich czy francuskich
>> drogach, ubezpieczyciele tez maja to gleboko w powazaniu wiec smiem
>> twierdzic ze dowody sa mniej wiecej tak wiarygodne jak eksperci
>> niejakiego pana M. (tego od brzozy)
>
> Na temat udowadniania pisałem Arturowi, ale jeszcze dodam, że jestem co
> najmniej zdumiony próbami bronienia stanowiska o braku wpływu na
> bezpieczeństwo samochodów RHD poruszających się po naszych drogach.
Żeby nie było wątpliwości - ja nie pisałem, że wpływu brak i jestem
zdumiony twoją interpretacją :P Wręcz przeciwnie - twierdziłem, że
jakiś wpływ to może mieć, tylko pytanie jaki i w jakiej skali.
> Odwiedza nas teraz sporo "Anglików" i rzeczywiście nie słychać, o
> czołówkach co chwilę, ale pamiętajmy, że są to ludzie, którzy jadą do
> rodziny i doskonale zdają sobie sprawę z ograniczeń jakie mają jadąc
> takim samochodem po naszych drogach.
Sądzę, że wątpię. Ludzie jak ludzie i rzekłbym, że nadużyciem jest
sugerowanie, że ci którzy kupią je normalnie do jazdy nie będą sobie
zdawać sprawy z pewnych ograniczeń, utrudnień.
> Jak się zacznie sprowadzanie masowe (masowe, bo samochody używane są tam
> tanie i wątpię by sporo podrożały z powodu wzrastającego popytu) przez
> kwiat młodzieży to zaśpiewacie inaczej (oby nie).
Jak sobie wyobrażasz masowe sprowadzanie tych samochodów, skoro
szrotów za grosze mamy dostatek na miejscu?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.13 19:56 Cavallino
- 26.10.13 21:04 Mirek Ptak
- 26.10.13 22:22 Artur Maśląg
- 28.10.13 09:46 p...@g...com
- 28.10.13 09:57 p...@g...com
- 29.10.13 10:07 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=