  • 11. Data: 2011-02-28 10:44:04
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ok przekonałeś mnie, chciałem się ustrzec przed wyrzuceniem 300 w błoto a
    > 1000 raczej nie ma sensu wydawać.

    Zawsze możesz poszukać używki.
    Wtedy zamiast 1000 zapłacisz część tej kwoty.

  • 12. Data: 2011-02-28 11:24:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MS napisał(a):
    > a 1000 raczej nie ma sensu wydawać. Będę jeździł bezpieczniej.
    Zajebisty tok rozumowania.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2011-02-28 11:44:14
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-02-28 11:24, Krzysztof 45 pisze:
    > Zajebisty tok rozumowania.
    Nie chodzi mi o jazde po wiosce 100 km/h przy pustej puszce, tylko
    chodzi o zwolnienie o kilka km, ostatnio jechalem 65/50 i fakt zagapiłem
    się i czekam na fotkę. Dodatkowy alarm akustyczny myślę że dobrze by na
    mnie zadziałał

  • 14. Data: 2011-02-28 12:06:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 10:44:04 +0100, Cavallino wrote:

    >Zawsze możesz poszukać używki.
    >Wtedy zamiast 1000 zapłacisz część tej kwoty.

    A w tym przypadku nie jest tak ze skoro ktos uzywke sprzedaje, to
    widac kiepska jest ?

    J.

  • 15. Data: 2011-02-28 12:10:25
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Ok w sumie racja, chciałem tylko gadżet który będzie informował czy budka
    > zurad jest pusta czy wypełniona.

    Myśle, że szybciej i taniej będzie użyć CB radia. Po pierwsze taniej, po
    drugie legalnie, a po trzecie może się przydać jeszcze w wielu innych
    sytuacjach.

  • 16. Data: 2011-02-28 12:16:59
    Temat: Re: Antyradar - od?wieżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A w tym przypadku nie jest tak ze skoro ktos uzywke sprzedaje, to
    > widac kiepska jest ?

    Ja zawsze sprzedawałem używki, gdy decydowałem się na zakup AR z jeszcze
    wyższej półki.

  • 17. Data: 2011-02-28 12:17:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Myśle, że szybciej i taniej będzie użyć CB radia. Po pierwsze taniej, po
    > drugie legalnie, a po trzecie może się przydać jeszcze w wielu innych
    > sytuacjach.

    Np. jak dzieci niewyedukowane w rzucaniu mięchem. ;-)

  • 18. Data: 2011-02-28 13:22:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 12:16:59 +0100, Cavallino wrote:

    >Ja zawsze sprzedawałem używki, gdy decydowałem się na zakup AR z jeszcze
    >wyższej półki.

    Czyzby ten co sprzedawales okazywal sie jednak kiepski ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-02-28 13:27:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyzby ten co sprzedawales okazywal sie jednak kiepski ? :-)

    Każdy po jakimś czasie okazuje się kiepski, choćby dlatego że wchodzą nowe
    sposoby pomiaru, których poprzednie modele nie uwzględniały.
    Albo po prostu po jakimś wyższym mandacie sensowność lepszego wykrywania
    wzrasta. ;-)

  • 20. Data: 2011-02-28 13:58:27
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Np. jak dzieci niewyedukowane w rzucaniu mięchem. ;-)
    Podejrzewam, że rzucania mięchem to mogłbyś się uczyć od dzieci i to pewnie
    także od swoich. :)

    A ogólnie wszystko ma swoje plusy i minusy.