    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat Panasonic GX80 i mocowanie obiektywu
    Date: Wed, 4 Dec 2019 18:26:24 +0100

    > probki zdjec wygladaja bardzo dobrze, a jeszcze za te pieniadze?
    > http://radojuva.com/2019/10/yongnuo-42-5-mm-1-1-7/
    > Jestem wlasnie w trakcie zamawiania ;)

    Gdzie zamówiłeś? Na Ali nie znalazłem, brytyjski Amazon nie dostarcza do
    Polski. Znalazłem natomiast na Ali chyba klona pod marką XiaoYI za 67
    euro. Fajnie, że ma tryb makro, nie lubię bawić się pierścieniami.

    Co ciekawe - ponoć Yongnuo produkuje surrealistyczny korpus Yongnuo
    YN450 z bagnetem Canon EF, ale matrycą MFT.

    > No i na aliexpressie mozna znalezc tez inne ciekawostki,
    > np. klona panasa 12-32, AF oczywiscie. Takze chinczycy sie ucza bardzo
    > szybko. To ze MFT jest otwartym standardem tez im raczej pomaga.

    Czekam na ruch Koreańczyków, czyli Samyanga.