    Subject: Re: Aparat do wideo jakości supreme - prośba o rekomendację
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Date: Mon, 27 Jul 2020 17:35:39 +0200

    On 2020-07-25 14:56, l...@g...com wrote:
    > Szanowni Forumowicze!
    >
    > Szykuję się do zakupu aparatu, którego głównym przeznaczeniem będzie kręcenie
    filmów bardzo dobrej jakości. Potrzebuję sprzętu, który odwali za mnie całą robotę,
    tak żebym mógł się skupić na kompozycji i kadrowaniu, a nie musiał za dużo myśleć o
    ręcznym ustawianiu parametrów.

    > Jak będę korzystał ze sprzętu? Głównie do tworzenia treści do internetu, wywiady
    ,,setki" z ekspertami, prezentacje produktów (np. ilustrowane książki dla dzieci, gry
    planszowe). Szykuje się też do produkcji ok. 1.5h filmu dokumentalnego, więc
    doceniłbym jeśli aparat sprawdziłby się też na tym polu. Sprzęt opcjonalnie mógłby
    też służyć jako kamera do prowadzenie live streamingu, ale nie jest to must-have.

    [...]

    Popytałbym na forach fotografii ślubnej.