  • 11. Data: 2012-03-14 21:59:08
    Temat: Re: Aplikacja załamuje się ale gdy zamienię dwie linie kodu miejscami to działa. Co jest nie tak?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 14/03/2012 14:08, Michoo wrote:

    > Daj adres dilera bo widzę, że towar ma niezły.

    Naprawdę chciałbyś załapać _taką_ fazę?

  • 12. Data: 2012-03-15 00:30:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.03.2012 22:59, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Naprawdę chciałbyś załapać _taką_ fazę?

    Taką nie. Ale zakładając, że faza jest skorelowana z osobniczymi
    właściwościami - to _tak_ _silną_ - TAK :D

    A tak poważniej - myślałem, że ident. osiągnął już dno a jak widać on
    radośnie kopie...

    Michoo

  • 13. Data: 2012-03-15 14:54:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dużo ekspertów Platformy Europejskiej pracuje w telekomunikacji... przez to
    później frajerzy jak ja muszą się zastanawiać i dostają zjebkę, czemu po
    wybraniu numeru 226453923 połączenie działa, a już 226453924 które jest w
    tym samym miejscu nie...

  • 14. Data: 2012-03-15 15:18:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 15:54:53 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > wybraniu numeru 226453923 połączenie działa, a już 226453924 które jest w

    Wsiądź w tramwaj nr 10 i dojedź nim na pętlę końcową tramwaju 102.
    I nie wracaj tutaj więcej!

  • 15. Data: 2012-03-15 16:00:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Tobie się wydaje, że na publicznym forum mogą pisać tylko elity z PO? no
    to masz pecha... Do następnego.

  • 16. Data: 2012-03-15 16:07:29
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 17:00:25 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > czy Tobie się wydaje, że na publicznym forum mogą pisać tylko elity z PO? no
    > to masz pecha... Do następnego.

    697 998 998 to numer znanego psychiatry, na pewno Ci pomoze.

  • 17. Data: 2012-03-15 16:37:09
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-03-15 01:30, Michoo pisze:

    > Taką nie. Ale zakładając, że faza jest skorelowana z osobniczymi
    > właściwościami - to _tak_ _silną_ - TAK :D
    >
    > A tak poważniej - myślałem, że ident. osiągnął już dno a jak widać on
    > radośnie kopie...

    Ale dlaczego ciężkim sprzętem budowlanym?

    pzdr
    bartekltg