  • 21. Data: 2012-01-04 17:00:05
    Temat: Re: Apropos Androida...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 03 Jan 2012 20:55:25 +0100, w <jdvmff$j5f$1@node2.news.atman.pl>, atm
    <...@v...pl> napisał(-a):

    > Fajna aplikacje ostatnio wyszukalem: Profile Scheduler
    > Mozna tworzyc profile, ktore beda wlaczaly sie zaleznie od
    > ustalonego przez uzytkownika czasu.
    > W moim przypadku chodzilo o przejscie w tryb offline noca, dzieki temu
    > bateria dziala jeszcze dluzej i nie otrzymuje w srodku nocy smsow
    > zinformacja, ze skonczyly mi sie wlasnie darmowe minuty.

    Drugim tego typu programem jest Battery Saver (Antutu). Ustawiasz tryb
    samolotowy osobno dla pon-pt oraz weekend. Jest nawet lepszy, ponieważ po
    zrootowaniu potrafi oszczędzać baterię obniżająć Mhz i przy okazji pokazuje
    statystykę ile wydłużył czas baterii.

    Do tego możesz doinstalować profilera (też Antutu) i tam robić już więcej
    rzeczy (scheduler dla włączania/wył. GPS, wifi itp.).

    I tu pytanie -- czy istnieje sposób by automatycznie załączał się GPS po
    włączeniu nawigacji (tej googlowej) i wył. po zamknięciu?

  • 22. Data: 2012-01-04 17:01:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 03 Jan 2012 22:14:22 +0100, w <jdvr3f$o96$1@node2.news.atman.pl>, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał(-a):

    > włączenia innej aplikacji,

    Da się ustawić automatycznie wł/wył GPS-a przy tej nawigacji googlowej?

  • 23. Data: 2012-01-04 17:16:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:je187f$dp5$1@inews.gazeta.pl...
    > +1 do Lamy, bardzo fajnie pomyslana i elastyczna. Profile Scheduler nie
    > ma do niej startu.

    o wieeeele za skomplikowane, ale ja potrzebowalem tylko 'silent time'

    jak by mnie jeszcze ktos poratowal rozwiazaniem do wylaczenia pikania
    podczas ustawiania glosnosci dzwonka

    i remapem fizycznego klawisza 'search' na migawke w zwyklym aparacie
    to bede wdzieczny ze sam nie musze rzezbic ;)

    fx camera zoom tez mam, ale on nie obsluguje tego rzadku klawiszy
    w lg p990

  • 24. Data: 2012-01-04 19:37:33
    Od: atm <...@v...pl>

    > I tu pytanie -- czy istnieje sposób by automatycznie załączał się GPS po
    > włączeniu nawigacji (tej googlowej) i wył. po zamknięciu?

    NIe jest tak domyslnie jak przy okazji kazdego innego programu
    korzystajacego z GPS?
    Chodzi mi o to, ze w domyslnym trybie system umozliwia korzystanie z
    GPSa aplikacjom - jest w trybie gotowosci jednak nie jest wlaczony i nie
    zjada baterii.

  • 25. Data: 2012-01-04 19:44:41
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 04.01.2012 18:01, r...@k...pl pisze:

    > Da się ustawić automatycznie wł/wył GPS-a przy tej nawigacji googlowej?

    Teoretycznie tak. Definiuje się dwa zdarzenia, których warunkiem jest
    "Active application". W pierwszym - gdy aplikacją aktywną jest Google
    Navigation, dodaje się zdarzenie "Enable GPS". W drugim, gdzie
    warunkiemi na aplikację będzie np. launcher, dodaje się zdarzenie
    "Disable GPS". Jednak "drobnym drukiem" w helpie Lamy piszą, że
    oficjalnie włączanie/wyłączanie GPSa nie jest dostępne z poziomu API i
    może to nie działać "zwłaszcza na Gingerbread". Musisz więc spróbować.
    To nic nie kosztuje - aplikacja jest darmowa. Można autorów wesprzeć
    kupując "nicnierobiącą" aplikację Lama donation, ale jest to dobrowolne.

    Nie wiem tylko, po co takie operacje, bo GPS mimo iż "włączony" nie jest
    aktywny non-stop, tylko wówczas, gdy telefon potrzebuje ustalić swoją
    pozycję. Moim zdaniem nie bardzo ma sens jego "wyłączanie".

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2012-01-05 20:24:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > jak by mnie jeszcze ktos poratowal rozwiazaniem do wylaczenia pikania
    > podczas ustawiania glosnosci dzwonka

    zenua - widze ze o ile producent nie namieszal i nie dal swoich dzwiekow
    to sie nie da bo sa gdzies na stale wklepane i podmiana pliku nie
    wchodzi w gre

  • 27. Data: 2012-01-06 12:25:53
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    Wbudowane, ale trzeba doinstalować... Symbian to zabytek, taka trochę Dacia Sandero,
    niby ładna, ale oparta na Clio I generacji. I tu to samo, niby ładne, ale nowoczesne
    inaczej. I wbudowane w jeden, niestety, coraz gorszej jakości, hardware firmy Nokia.

    JK