  • 1. Data: 2012-12-27 18:35:44
    Temat: Automapa na Androida a połączenie z internetem
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś sposób aby wyłączyć sprawdzanie aktualizacji przy
    uruchamianiu Automapy w systemie Android? Chodzi o to, że nie chcę się
    łączyć z internetem i za każdym razem za to płacić.

    Pzdr

  • 2. Data: 2012-12-27 19:18:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.12.2012 18:35, Roman pisze:
> [...]
    > uruchamianiu Automapy w systemie Android? Chodzi o to, że nie chcę się
    > łączyć z internetem i za każdym razem za to płacić.

    taki program, droid wall. ale wcześniej root potrzebny

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-12-28 12:42:40
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > taki program, droid wall. ale wcześniej root potrzebny

    Ok - ale to jest program który po prostu zablokuje automapie dostęp do
    internetu - ja mogę w telefonie zrobić to samo - zablokować całkowicie
    dostęp do internetu - jednak w tym przypadku Automapa nie chcę się po prostu
    w ogóle uruchomić - czeka na połączenie internetowe;( Pytanie co zrobić aby
    w ogóle Automapa nie chciała się łączyć z internetem i sprawdzać
    aktualizacji a jednocześnie aby była możliwość jej uruchomienia?

    pzdr

  • 4. Data: 2012-12-28 16:57:28
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Roman
    naskrobał(a):

    > Pytanie co zrobić aby
    > w ogóle Automapa nie chciała się łączyć z internetem i sprawdzać
    > aktualizacji a jednocześnie aby była możliwość jej uruchomienia?

    A w Automapie nie ma możliwości odptaszkowania żeby sprawdzała aktualizcje?
    (strzelam tylko)
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Gestapowcy zaprowadzili Stirlitza na miejsce kaźni.
    - Twoje ostatnie słowo? - pyta Mueller.
    - Kończcie szybko! - hardo odpowiada Stirlitz.
    Wszyscy gestapowcy skończyli. Mueller skończył dwa razy...

  • 5. Data: 2012-12-28 18:18:14
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > A w Automapie nie ma możliwości odptaszkowania żeby sprawdzała
    > aktualizcje?
    > (strzelam tylko)
    > --

    Niestety nie znam takiej opcj - a pomoc techniczna automapy twierdzi, że
    program musi się łączyć aby sprawdzać jakieś subskrypcje itp bzdurki a
    użytkownik musi za to czy chce czy nie chce zapłacić. Natomiast jeśli np nie
    ma możliwości podłączenia się do internetu to aplikacja się w ogóle nie
    uruchomi i nie będzie możliwości z niej skorzystać! Np wyobrażam sobie
    wycieczkę za granicę gdzie roaming jest zabójczo drogi i w pewnym momencie
    automapa się będzie chciała połączyć i np zainstalować jakąś aktualizację!
    Może być tak, że w ogóle nie będzie możliwości skorzystania z internetu i
    zostaniemy bez... mapy w nieznanym otoczeniu:)

    Pzdr

  • 6. Data: 2012-12-28 19:09:36
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > Może być tak, że w ogóle nie będzie możliwości skorzystania z internetu i
    > zostaniemy bez... mapy w nieznanym otoczeniu:)

    No to dupa blada.
    Nie żebym podpowiadał lub namawiał, ale widziałem u kogos na HTC Automape
    nie do końca legalną i ta chodziła mimo wyłączonego dostępu do neta...
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz zobaczył jak banda wyrostków pompuje kota benzyną. Kot wyrwał się,
    przebiegł kilka metrów i upadł.
    - Widocznie benzyna się skończyła - pomyślał Stirlitz.

  • 7. Data: 2012-12-29 00:02:17
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-12-28 18:18, Roman pisze:

> [...]
    > Może być tak, że w ogóle nie będzie możliwości skorzystania z internetu i
    > zostaniemy bez... mapy w nieznanym otoczeniu:)

    Bez przesady - wcale aż tak wiele i tak często
    tych aktualizacji nie ma... Wyłącz w aparacie 3G, połącz się z netem
    przez WiFi ( jak nie masz możliwości w domu, to jakiegoś Hot-Spota
    znajdź ), zaktualizuj to , co trzeba, i będzie O.K. U mnie na słabym
    smartfonie LG Swift L3 jakoś to funkcjonuje...
    --
    Jacek S.

  • 8. Data: 2012-12-29 13:12:37
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w
    wiadomości news:12wtpvd53f0fe.1g86ap100pvvo$.dlg@40tude.net...
    > No to dupa blada.
    > Nie żebym podpowiadał lub namawiał, ale widziałem u kogos na HTC
    > Automape
    > nie do końca legalną i ta chodziła mimo wyłączonego dostępu do neta...

    Znów dowód na to, że pirackie często jest lepsze i bardziej funkcjonarne
    od oryginału...

  • 9. Data: 2012-12-29 15:31:06
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma możliwości podłączenia się do internetu to aplikacja się w ogóle
    > nie uruchomi i nie będzie możliwości z niej skorzystać!

    Masz jakieś poparcie tych bzdur?
    Zanim je napisałeś wystarczyło zajrzeć na stronę producenta i przeczytać:
    "Mapy dostępne są zawsze. Nawet, gdy nie ma zasięgu ani GSM ani Wi-Fi.
    Jednak posiadając dostęp do sieci, kierowcy otrzymują wsparcie technologii
    LiveDrive! pozwalającej na nawigację z uwzględnieniem aktualnej sytuacji
    drogowej, korków i mechanizmów pozwalających na automatyczną zmianę
    kierunkowości ulic czy ich czasowe zamykanie i otwieranie. "

    Dla ułatwienia dodam, że funkcję LiveDrive można w opcjach programu
    wyłączyć...

  • 10. Data: 2012-12-29 15:44:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 15:31:06 +0100, Iksiński napisał(a):
> [...]
    > "Mapy dostępne są zawsze. Nawet, gdy nie ma zasięgu ani GSM ani Wi-Fi. [...]
    > Dla ułatwienia dodam, że funkcję LiveDrive można w opcjach programu

    Co nie znaczy ze mozna wylaczyc inne funkcje, np sprawdzanie legalnosci.
    I nawet jesli program pozwala na prace off-line, to nie wiadomo czy przy
    najblizszej okazji nie podkabluje ze sie uzywa pirata,
    z podaniem szczegolowych danych - numeru telefonu, adresu e-mail, imienia
    i nazwiska :-)

    J.