  • 411. Data: 2012-05-18 17:07:03
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.05.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > W Warszawie tak się zmienia.

    W Warszawie zmienia się na wszelkie możliwe sposoby, większość z nich
    nie jest ani bezpieczna, ani zgodna z przepisami.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 412. Data: 2012-05-18 17:45:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 18 May 2012 09:26:06 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Alu już tak na styk - jakie ma radio, bo to może być przejściówka jak
    >np. ta:
    >http://moto.allegro.pl/opel-vectra-c-gts-1-9-cdti-1
    50km-pelny-serwis-i2324102245.html
    >lub ta:
    >http://moto.allegro.pl/opel-vectra-2-0-dti-100-bezw
    ypadkowa-i2343655082.html

    Radio takie, jak te dwie pierwsze. Wyświetlacz "miodowy". Ale
    sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 413. Data: 2012-05-19 07:10:06
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-18 17:07, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > W Warszawie zmienia się na wszelkie możliwe sposoby, większość z nich
    > nie jest ani bezpieczna, ani zgodna z przepisami.

    Przeczytałeś resztę?

    Shrek.

  • 414. Data: 2012-05-19 08:53:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-18 17:45, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    0km-pelny-serwis-i2324102245.html
    padkowa-i2343655082.html

    > Radio takie, jak te dwie pierwsze. Wyświetlacz "miodowy". Ale
    > sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

    To niech spróbuje tego:
    http://img98.imageshack.us/img98/2416/drzwim.jpg

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 415. Data: 2012-05-19 21:02:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 06:34:10 +0200, Shrek napisał(a):

    > 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować
    > zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
    > sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.
    >
    > Gdzie konkretnie widzisz problem?

    Tu: "A jak już jestem w czasie manewru (połową samochodu na drugim pasie)
    to kierunek odpuszczam"

    --
    ___________ (R)

  • 416. Data: 2012-05-19 22:01:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.05.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > Przeczytałeś resztę?

    Tak, opisałeś parę sytuacji z jednego miasta, gdzie się dosyć
    specyficznie jeździ w godzinach szczytu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 417. Data: 2012-05-19 22:41:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-19 22:01, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Tak, opisałeś parę sytuacji z jednego miasta, gdzie się dosyć
    > specyficznie jeździ w godzinach szczytu.

    No i? Możesz się odnieść do tego, po co miałbym przedłużać manewr
    ryzykując, że przedjadący zahamuje, jak się będę akurat gapił w lusterko?

    Shrek.

  • 418. Data: 2012-05-19 22:43:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-19 21:02, Adam Płaszczyca wrote:

    > Tu: "A jak już jestem w czasie manewru (połową samochodu na drugim pasie)
    > to kierunek odpuszczam"

    A po co ci kierunek w sytuacji kiedy widać już praktycznie zakończony
    manewr? Jedyne co możesz osiągnąc to, że ktoś pomyśli, że chcesz dalej
    zmieniać o kolejny pas.

    Shrek.

  • 419. Data: 2012-05-19 22:58:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > No i? Możesz się odnieść do tego, po co miałbym przedłużać manewr
    > ryzykując, że przedjadący zahamuje, jak się będę akurat gapił w lusterko?

    No i po za tym jednym przypadkiem te trzy mignięcia to za krótko.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 420. Data: 2012-05-19 23:04:48
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-19 22:58, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > No i po za tym jednym przypadkiem te trzy mignięcia to za krótko.

    No to ten jeden przypadek to w praktyce coś koło 80-90% przypadków w
    mieście;)

    Shrek.