  • 11. Data: 2010-10-29 16:56:11
    Temat: Re: Bardzo duża mysz
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 09:23:41 +0200, Jacek W. napisał(a):

    > Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
    > na niej całą powierzchnią?
    > Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
    > Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża

    Moze lepiej od razu szczura? ;-)

    http://www.maximumpc.com/article/reviews/worldexclus
    ive_review_rat7_best_gaming_mouse_ever_0

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 12. Data: 2010-10-29 18:06:46
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces jwzw <j...@i...NOSPAM.pl> zwrócił błąd:

    > To jest chyba norma już.
    > Kiedyś to było sporadyczne, ale ostatnio hurtowo wymieniam mikroprzełączniki
    > w tych drogich jak i w tych tanich, i niejednokrotnie są to te same
    > przełączniki.
    > Jakiś producent znowu coś udoskonalił w procesie produkcji mikroprzełącznika
    > i napędza rynek ;-)

    Mnie się nigdy nie zepsuł w G9, a używana codziennie, często do
    strzelanek i innych emocjonalnie angażujących programów, od ponad trzech
    lat. W innych logitechach był to jednak problem. Być może jest to
    wyjątkowość egzemplarza, bo ludzie się nieraz skarżą, ale przeżył kilka
    używanych równolegle mysz i nadal żyje. Dlatego proponowałbym
    rozejrzenie się wśród myszy dla graczy - może robią jakąś selekcję.

    Nie ma jeszcze niezniszczalnych mikroprzełączników, więc po dwóch latach
    można się spodziewać problemów chyba w każdej. Z innych gamerskich myszy
    też żadna mi jeszcze nie poległa, ale czuje się pewną taką "miękkość"
    pod lewym klawiszem w niektórych. W większości myszy logitecha i w kilku
    microsoftu/razera jest Omron D2FC-F-7N. Mam trzy myszy dla graczy z tym
    mikrostykiem, i jestem zadowolony, ale wiem że są też pechowcy trochę
    mniej zadowoleni.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2010-11-02 20:20:10
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Były wielkie myszy A4-Techa
    > Tanie i dobre.
    Niestety się zmyły. Szukałem ich długo i nie znalazłem, choć czasem
    można dostać z zapasów magazynowych to i owo.
    f.

  • 14. Data: 2010-11-02 20:22:49
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Padre napisał(a):

    > Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu.
    Pewnie dobra, ale wcale nie bardzo duża. Zaledwie 105 mm...
    f.

  • 15. Data: 2010-11-02 22:42:03
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 21:22:49 +0100, Fonon napisał(a):

    > Pewnie dobra, ale wcale nie bardzo duża. Zaledwie 105 mm...

    Ale jest wysoka, ciężka i inaczej się ją trzyma. Uwierz, jest duża.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 16. Data: 2010-11-03 09:28:35
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    W dniu 02-11-10 23:42, Michal Kawecki pisze:
    > Ale jest wysoka, ciężka i inaczej się ją trzyma. Uwierz, jest duża.
    To nie kwestia wiary tylko długości. Moja stara, kulkowa logitech M-BA47
    ma 130 mm.
    f.

  • 17. Data: 2010-11-08 15:45:30
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości

    > Ale jest wysoka, ciężka i inaczej się ją trzyma. Uwierz, jest duża.

    No i mam ... do sprzedania - nówka.
    Ogólnie jest super tyle tylko, że wciaż za mała.
    Jeśli ułożę na niej dłoń tak jak każe MS, to końce palców, wskazującego i
    śrdkowego, wystają ok. 2cm poza mysz co zmusza do ich podkurczania celem
    klikania opuszkami.
    Jeśli złapię ją w ten sposób, że końce palców znajdują się tam gdzie
    powinny, to dłoń pozostaje niepodparta.
    Żonie pasuje ;-)

  • 18. Data: 2010-11-08 18:44:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-11-08 16:45, jwzw wrote:
> [...]
    > celem klikania opuszkami.
    > Jeśli złapię ją w ten sposób, że końce palców znajdują się tam gdzie

    Ja mam tez duze dlonie a wielkosc myszy jest dla mnie calkowicie
    nieistotna. Otoz palce trzymam na klawiszach tam gdzie byc powinny
    natomiast nadgarstek opieram o biurko przez caly czas korzytania
    z myszy. Sterowanie kursorem odbywa sie tylko nadgarstkiem i ugieciem
    palcow (przod i tyl).
    Zakres jest w zupelnosci wystarczajacy aby na domyslnych ustawieniach
    predkosci kursora przesunac go z jednego konca ekranu na drugi a
    wlasciwie nawet przez dwa ekrany. Metode ta stosuje z powodzeniem
    od kilkunastu lat; nigdy nie mialem problemow z jakimikolwiek
    niedogodnosciami wynikajacymi ze zmeczenia nadgarstka.
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-11-08 21:37:08
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od kilkunastu lat; nigdy nie mialem problemow z jakimikolwiek
    > niedogodnosciami wynikajacymi ze zmeczenia nadgarstka.

    Kilkanaście lat to niewiele - uwierz mi :-)
    Przyjdzie i na Ciebie czas.

  • 20. Data: 2010-11-08 21:57:29
    Od: atm <...@v...pl>

    > Kilkanaście lat to niewiele - uwierz mi :-)
    > Przyjdzie i na Ciebie czas.

    Policzylem szybko: gdzies ok 1990 mialem pierwsza Amige, i od tamtego
    czasu caly czas ostro wywijam myszka, przez kilkanascie lat po 8-10 h
    dziennie zawodowo, ale moze ja jestem odporny na te przypadlosci :]
    W kazdym razie polecam ten patent. To moze troche tak jak ze skokami
    narciarskimi. Wiele lat temu wszyscy skoczkowie podczas lotu trzymali
    narty rownolegle az jeden sie wylamal ;]

    PS
    Punktem podparcia nie jest plaska czesc nadgarstka ale kosc na spodniej
    zewnetrznej czesci zatem nie ma najmniejszego ucisku na naczynia oraz
    nerwy, poza tym miesnie przedramienia sa rozluznione.