  • 21. Data: 2011-11-08 16:08:05
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > "U nas" czyli co? W US, Niemczech i Bułgarii paliwa tanieją?

    Myslisz, ze sprawdzaja zasobnosc portfeli swoich obywateli ?:) No ciekawe
    ile wytrzymaja Polacy, ale chyba nie najdluzej :)

    sz.

  • 22. Data: 2011-11-08 16:08:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/11/2011 15:08, szufla wrote:

    > Myslisz, ze sprawdzaja zasobnosc portfeli swoich obywateli ?:) No ciekawe
    > ile wytrzymaja Polacy, ale chyba nie najdluzej :)

    Myślę, że nas to Niemcy wykupują i żydzi z UE chcą zniewolić, ale kto
    tych Niemców zniewala w takim razie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2011-11-08 16:16:15
    Temat: Re: Benzyna już po 6 zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Też mi podwyżki nie w smak, ale przecież nie chodzi o to, czy paliwo
    > kosztuje
    > 1 zł, czy 100 zł za litr, tylko na ile tych litrów Cię stać. Podejrzewam,
    > że
    > niewielu chętnie cofnęłoby się z zarobkami do czasów, kiedy paliwo
    > kosztowało
    > 1,20 tylko po to, żeby mieć przyjemność zatankować malucha do pełna za 20
    > złotych.

    Ja bardzo chętnie.
    I tankowałem nie malucha, ale całkiem przyzwoite auta.
    Mimo że w przeliczeniu na średnią krajową zarabiało się niby mniej, jakoś
    człowieka było stać na więcej.

  • 24. Data: 2011-11-08 16:17:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/11/2011 15:16, Cavallino wrote:
> [...]
    > I tankowałem nie malucha, ale całkiem przyzwoite auta.
    > Mimo że w przeliczeniu na średnią krajową zarabiało się niby mniej,

    Bo za komuny to było lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2011-11-08 16:18:22
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Niemożliwe stało się możliwe. Benzyna jest już po 6 złotych! Na razie
    > tylko na najdroższych stacjach i tylko ta wysokooktanowa. Ale ceny 95-tki,
    > a także oleju napędowego, praktycznie codziennie pną się do góry i już
    > sięgają 5,50 złotych

    Aha, no i warto pamiętać, że mamy prawie najtańszą benzynę w strefie wpływów
    UE:
    http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynki-zag
    raniczne/stacje-paliw-europa
    W takiej Turcji mają przechlapane. Benzyna po 7,70zł, a zarabiają o 30%
    mniej niż my.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 26. Data: 2011-11-08 17:03:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > a zarabiają o 30% mniej niż my.

    Daj linka do jakiejs statystyki, bo minimalna w 2010 roku byla u nich wyzsza
    i nie zapominaj, ze jest ich 70mln ze srednia 30 lat.

    sz.

  • 27. Data: 2011-11-08 17:24:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...to prawdziwe tsunami, bo średnie ceny benzyny 95 i
    > diesla zbliżyły się do 5,50 zł.

    Jakoś nie przekłada się to na mniejszą liczbę wygodnickich
    jadących 500 metrów do kościoła albo do kiosku po szlugi
    :-). Widać paliwo jest jeszcze za tanie...

  • 28. Data: 2011-11-08 17:26:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Nov 2011 17:03:33 +0100 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Daj linka do jakiejs statystyki, bo minimalna w 2010 roku

    płaca minimalna to sztuczny twór polityczny. Nie ma sensu jej uzywać do
    jakichkolwiek porównań.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2011-11-08 17:35:39
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Daj linka do jakiejs statystyki, bo minimalna w 2010 roku byla u nich
    > wyzsza i nie zapominaj, ze jest ich 70mln ze srednia 30 lat.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Median_household_income - dane z 2007, więc nie
    najnowsze. Może teraz już tak nie jest.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 30. Data: 2011-11-08 17:43:09
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Daj linka do jakiejs statystyki, bo minimalna w 2010 roku byla u nich
    > wyzsza i nie zapominaj, ze jest ich 70mln ze srednia 30 lat.

    Aha, no i warto wspomnieć o tym: w EU pracuje 65% populacji w wieku 15-64
    lata. W Turcji pracuje 45% (bardzo często tylko mężczyzna w rodzinie
    pracuje). Więc średnia/minimalna pensja zazwyczaj się rozkłada na więcej
    osób.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl