  • Data: 2019-06-23 13:53:29
    Temat: Re: Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2019 o 12:39 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Wymienisz te auta?

    Z ostatnich to kia - sorento i sportage. Poprzednie to citroen grand
    picasso i renówka - grand scenic.
    Jeszcze wcześniej miał to modus. Auta które miałem przed 2000 nie miały
    żadnej blokady, ani dziecięcej ani napadowej.

    W kia poszli do przodu, mogę sobie definiować przy jakiej prędkości auto
    samo blokuje drzwi i klapę bagażnika. W kabinie mam osobny guzik do
    blokady dziecięcej drzwi (nie otworzą z wewnątrz) i osobny guzik do
    blokady dziecięcej okien (nie opuszczą tylnych okien).

    TG