  • 11. Data: 2014-07-06 11:35:27
    Temat: Re: Borneq putal: Pakiet do obliczen symbolicznych
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sun, 06 Jul 2014 07:58:43 +0200, Borneq
    <b...@a...hidden.pl> wrote:
    > U mnie tez może działa, choć nie wiem jak się uruchamia. Czy IDLE
    wpisać
    > po prosu spyder czy "call spyder" czy coś w tym rodzaju?

    Nie masz w menu?

    RW

  • 12. Data: 2014-07-06 14:17:57
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-06 11:35, Roman W pisze:
    > wpisać
    >
    > Nie masz w menu?
    >
    > RW
    Jak uruchamiam c:\Python27\Lib\idlelib\idle.bat to uruchamia mi się
    biały Python shell, gdzie menu to :
    File, Edit,Shell, Debug, Options, Window i Help

  • 13. Data: 2014-07-06 21:23:02
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sun, 06 Jul 2014 14:17:57 +0200, Borneq
    <b...@a...hidden.pl> wrote:
    > Jak uruchamiam c:\Python27\Lib\idlelib\idle.bat to uruchamia mi się
    > biały Python shell, gdzie menu to :
    > File, Edit,Shell, Debug, Options, Window i Help

    W Menu Start też nie ma?

    RW

  • 14. Data: 2014-07-07 00:54:47
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-06 21:23, Roman W pisze:

    > W Menu Start też nie ma?

    U Ciebie zainstalowało się jako aplikacja Windowsowa uruchamiana z Menu
    Start? MI tylko coś powrzucało do Pythona.

  • 15. Data: 2014-07-07 08:41:42
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On 06/07/2014 23:54, Borneq wrote:

    > U Ciebie zainstalowało się jako aplikacja Windowsowa uruchamiana z Menu
    > Start? MI tylko coś powrzucało do Pythona.

    See attached.

    RW