    Subject: Re: Budowa klonu Pegasusa
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Tue, 14 Sep 2021 12:09:11 +0200

    Rzuciłem okiem jeszcze raz na schemat i zwróciłem uwagę na jedną rzecz:
    ten jeden tranzystor na wyjściu wideo prawdopodobnie nie jest podłączony
    bezpośrednio do wyjście kompozytowego, ale do jakiegoś modulatora.
    Czy jest możliwe, że ten obwód jest niewystarczający aby prawidłowo
    wysterować wejście kompozytowe w TV? Pamiętam, że w komputerkach które
    składałem wcześniej, w okolicy gniazdka wideo znajdował się m.in.
    kondensator 220uF albo rezystor 75 omów. Tutaj tych elementów nie ma.
    Czy możliwe, że na schemacie (a więc i w moim układzie) czegoś jeszcze
    brakuje?