  • 31. Data: 2009-03-29 21:51:34
    Temat: Re: Chcesz kompakta? Moze warto poczekac?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Tutak:

    > Ciekawe kiedy wprowadza prawdziwe rozpoznawanie twarzy - aparat bedzie
    > generował z głośniczka "Ciociu Gieniu, prosze sie usmiechnąć i odsłonić ucho
    > wuja Karola, i wszycy w lewo bo mnie trzyma jakaś jełopa" ;-)))

    "Zabierzcie starą z kadru, bo nie zrobię zdjęcia".

  • 32. Data: 2009-03-29 22:45:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1hhicsu8brwex.17focxjlfb8uo$.dlg@40tude.net>,
    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > a jaka jest różnica miedzy tanią a drogą lustrzanką? ilość punktów af?
    > ergonomia? uszczelnienia? ilość zdjęć w serii?
    > Jakość obrazu raczej jest podobna.

    Oczywiscie. Droga lustrzanka rozni sie od taniej jedynie cena.
    Ale wlasnie ta cene mialem na mysli.
    Inaczej kompakt tym bardziej wygrywa.

    > można jak ktoś potrzebuje.

    > po co?

    Bo ten tani ma kiepski AF, brak uszczelnienia, kiepski dostep do funkcji.

    > ja tam nie mam ani lustrzanki ni takiego "wypasionego" kompakta. Poprostu
    > nie chcialo by mi sie nosić zadnego z tych wielkich klamotów.
    > Ale jesli miał bym wybór miedzy tymi dwoma to bym wziął te co oferuje
    > (znacznie) lepsza jakość obrazu.

    Ale w przypadku taniej lustrzanki z kitem jakosc obrazu nie jest taka
    _znacznie_ lepsza. Juz o tym dyskutowalismy.
    Zobacz na zdjecia kol. Smolika, czy Janka Muzykanta.

    A z kitem jestes ograniczony zakresem ogiskowych.

    TA

  • 33. Data: 2009-03-29 22:58:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqogs7$fr4$1@inews.gazeta.pl>,
    f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> wrote:

    > Ty też jesteś demagog - a do tego maruda.
    >
    > Nawet ten najmarniejszy Eos 1000 z najmarniejszym KITem kładzie owe
    > "cudo" Sony na łopatki w plastyczności obrazu, szumach i prędkości
    > działania.

    Ale ten Sony kladzie na lopatki dowolna lustrzanke w kategorii cenowej.
    Jesli porownujemy kompletne systemy.

    Podobnie - w kategorii zakres ogniskowych.

    TA

  • 34. Data: 2009-03-29 22:59:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqoipg$lu3$1@news.dialog.net.pl>, nb <n...@n...net>
    wrote:

    > Strasznie nam przykro, że nasze skręty powodują Twoje ech-y.
    > Bardzo cierpisz?

    Ja? Nie.
    Bardzo wam wspolczuje.

    TA

  • 35. Data: 2009-03-29 23:06:18
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ale ten Sony kladzie na lopatki dowolna lustrzanke w kategorii cenowej.
    > Jesli porownujemy kompletne systemy.

    A jesli tak rozumowac to puszka coli z dziurką kładzie w tejże kategorii
    (tj. cenowej) na 2-ie łopatki wszystko!

    ;-))

    p47

  • 36. Data: 2009-03-29 23:07:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > A może wymyślimy inne kryteria, co?
    Skoro tak nalegasz... Ale dlaczego?

    > Może jakość obrazu, co?

    Porownywales?

    > Może możliwość robienia zdjęć przy świetle zastanym?

    Z ciemnym kitem?
    Przeciez to wielokrotnie bylo dyskutowane.

    > Może rozmywanie tła?
    > No?

    Z ciemnym, szerokim (18-55) kitem?
    Rozmycie pewnie podobne do tego jakie mozna osiagnac w tym kompakcie, z
    dluga ogniskowa.

    I?

    > Oświecę cię. To nie jest wypasiony kompakt. To jest raczej taki polonez z
    > doczepionym spojlerem i gównianą instalacją audio dającą pierdyliard
    > decybeli z gibającymi się blokersami.

    To ty tak napisales.

    > To ty tak napisałeś.

    I co z tego?

    > To ty tak twierdzisz.

    I co z tego?

    > A tobie wcisnęli kit, że jakiś gówniany megazoom dla klientów MM to cudo i
    > konkurencja dla lustrzanek.

    Dlaczego gowniany?
    To ty tak twierdzisz.
    IMHO Canon to jest gowniana (tandetnie plastikowa) lustrzanka z
    gownianym obiektywem.

    TA

  • 37. Data: 2009-03-29 23:36:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqoveb$gau$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "p47" <p...@b...wp.pl> wrote:

> [...]
    pl...

    > A jesli tak rozumowac to puszka coli z dziurką kładzie w tejże kategorii

    Taaaaak?
    Pokaz zdjecia robione puszka coli z dziurka? Jak to jest technicznie
    mozliwe?

    TA

  • 38. Data: 2009-03-30 05:44:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Z kitem 18-55 pozbawiasz sie przeciez mozliwosci robienia zdjec w wielu
    > sytuacjach.

    Hmm... 3% sytuacji? ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 39. Data: 2009-03-30 05:48:00
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > Ale ten Sony kladzie na lopatki dowolna lustrzanke w kategorii cenowej.
    > Jesli porownujemy kompletne systemy.

    Jak już porównujemy w tej kategorii, to pierwszy z brzegu Aiptek lub Yakumo
    kładzie na łopatki oba...

    > Podobnie - w kategorii zakres ogniskowych.

    W kategorii zakresu ogniskowych zapewne jakiś Yakumo lub podobny Trust też
    wygra - szczególnie jeśli weźmiemy dane z prospektu, gdzie nie ma mowy czy
    to zoom optyczny, czuy cyfrowy;-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 40. Data: 2009-03-30 07:13:23
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 00:45:05 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Ale w przypadku taniej lustrzanki z kitem jakosc obrazu nie jest taka
    > _znacznie_ lepsza. Juz o tym dyskutowalismy.
    > Zobacz na zdjecia kol. Smolika, czy Janka Muzykanta.

    nie przesadzaj - różnica jest widoczna i to nawet po owym sławnym
    resamplowaniu z 15mpx do 800x600. Przy wyższych czułościach i wiekszych
    odbitkach bedzie jeszcze wieksza.

    > A z kitem jestes ograniczony zakresem ogiskowych.

    jako ze wychowałem sie na dwóch stałkach (50 i 28) jakoś tego nie odczuwam
    :)
    Zdjęć ptaków nie robie.

    --
    www.warszawski.info