  • Data: 2014-04-08 00:19:57
    Temat: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-05 17:58, Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Po prostu niezawodność Toyoty to już raczej taki mit w tej chwili.
    > Kiedyś taka reklama leciała jak to w innych autach elementy wewnętrzne
    > odpadały, m/in. taki motyw jak to po otwarciu schowka po stronie
    > pasażera opada on na nogi. U mnie to samo się stało 2 lata temu. Jest on
    > spowalniany przez taki "amortyzator gazowy" co to ma dekielek z
    > dziureczką jak po szpilce i jest zamocowany na plastikowym miękkim w
    > sumie kołku zatrzaskowym. Otworek się zasyfił, samo opaść po
    > odblokowaniu zamka nie chciało a jak się pociągnęło to się wyrwało...

    Mam.

    > zupełnie jak na tej reklamie "gorszych" aut i Toyoty :). Reflektory na
    > gwarancji jeszcze poprzedni właściciel wymieniał bo zastosowali
    > plastikowe zaczepy żarówek, które to od temperatury robiły się kruche.

    U mnie były OK.

    > Podczas wymiany żarówki rozsypywały się. Nowe mają metalowe zaczepy.
    > Zaczep pałąka przytrzymującego przednią maskę rozleciał się zeszłego
    > roku kiedy to żarówkę wymieniałem. Takie plastikowe maleństwo nowe to
    > jakieś 70zł a jak czytam nie jestem jedyny.

    Miesiąc temu się urwało.

    > Teraz jestem na etapie
    > wymiany skrzypiącego jak 1000-letnie wrota ogranicznika drzwi.

    Jest, ale nie wiem czy warto robić.

    > Pijące olej benzyny 1.8vvti
    > przez wadliwy shortblock, itp, itd.

    Mój silnik ;-).

    > Jedyne dobre w tej marce że jak serwisujesz to można pewne rzeczy/wady
    > zrobić na koszt Toyoty nawet daleko po gwarancji.

    Mi nie byli uprzejmi wymienić shortblocku nawet w czasie gwarancji.
    Wobec tego skończyły się serwisy u nich i po kilkunsastu zmianach oleju
    (różni producenci) zużycie spadło do rozsądnego 1 litra/10 Mm, więc
    dalej nie walczę.

    Moja była kupiona przez nas w saloonie w PL. I chłodnica - odpukać -
    działa OK.

    --
    Pozdrawiam,