  • 1. Data: 2012-06-13 22:18:48
    Temat: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Mam propozycję - ale dla tych co dużo jeżdżą.
    Pojeździć z miesiąc na "długich"
    Pojeżdzić drugi miesiąc na "krótkich"
    Policzyć ile razy udało się ujść z życiem...
    A potem wyciągnąć wnioski.
    Ja to zrobiłem już dawno.

    I dlatego:
    Będę chujem co jeździ "oślepiając" innych!
    W dupie mam że to się różnym Ławom nie podoba!
    W dupie mam też wszystkie dywagacje na ten temat!
    Nie przeszkadza mi jak ktoś z przeciwka odpali
    swoje boskie "ZENONY" albo grozi pięścią!
    Z rozbawieniem czytam groźby "specjalnie zajadę
    drogę bo mnie oślepił"...przedszkole i żenada :/

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2012-06-13 22:29:10
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2012 22:18, Hinek pisze:

    > I dlatego:
    > Będę chujem co jeździ "oślepiając" innych!

    W takim razie szczerze i serdecznie życzę ci, żeby ciebie ktoś tak
    oślepił, żebyś nie zauważył przeszkody na drodze i skończył swoją
    karierę bandyty drogowego.

  • 3. Data: 2012-06-13 22:49:57
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-06-13 22:18, Hinek pisze:
    > Mam propozycję - ale dla tych co dużo jeżdżą.

    Nie wiem co to znaczy dużo, średnio wychodzi 10kkm.
    90% z tego to miasto.

    > Pojeździć z miesiąc na "długich"
    > Pojeżdzić drugi miesiąc na "krótkich"
    > Policzyć ile razy udało się ujść z życiem...

    Co to za mania żeby ciągle traktować ulicę czy inną drogę jak plac
    bitewny? Jeździć rozumnie to nikt nie będzie próbował nikogo zabić, a
    błędy popełnia każdy. Frustracje wyładowywać gdzie indziej ...

    > A potem wyciągnąć wnioski.
    > Ja to zrobiłem już dawno.

    Właśnie widać.

    [ciach reszta głupot]

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 4. Data: 2012-06-13 23:13:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/13/2012 10:18 PM, Hinek wrote:
> [...]
    > Pojeździć z miesiąc na "długich"
    > Pojeżdzić drugi miesiąc na "krótkich"
    > Policzyć ile razy udało się ujść z życiem...

    Dużo to znaczy ile? 80kkm przez 3 lata i raptem miałem kilkanaście
    takich sytuacji, że ktoś wymusił pierwszeństwo a po wyprzedzeniu
    okazywało się, że to dziadzio/kobita wgapiona w przednią szybę z brodą
    nad kierownicą i długie by gówno dały w tym przypadku. Jeździłem też
    parę dni na długich w ZZR 600 bo przepaliły się krótkie, nie zauważyłem
    żadnej różnicy poza tym, że ci z naprzeciwka cały czas mi mrugali
    długimi ale jak ktoś jest bucem to będzie jeździł na długich.

    Na długich przeważnie jeżdżą ci co tak naprawdę gówno jeżdżą i nie
    potrafią przewidzieć oczywistych zachowań na drodze którę są niemal w
    100% przewidywalne, wystarczy patrzeć. Niektórym się wydaje, że po
    włączeniu długich są bezpieczni i mogą pycić wyprzedzając kolumnę
    samochodów na drodze gdzie co chwile są skręty na posesję aż wkońcu
    trafią na takiego co lusterek używa tylko do cofania a znajomi bedą
    mogli mu zapalić długą świeczkę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-06-13 23:46:40
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał:
    > jak ktoś jest bucem to będzie jeździł na długich.

    Nie. Jak to określil Hinek: "Będę chujem co jeździ "oślepiając" innych!"

    > Na długich przeważnie jeżdżą ci co tak naprawdę gówno jeżdżą

    Tu pełna zgoda.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-06-13 23:56:44
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Nauka zna takie przypadki: http://en.wikipedia.org/wiki/Peltzman_effect

    --
    Tom01

  • 7. Data: 2012-06-14 00:01:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2012 23:56, Tom01 pisze:

    > Nauka zna takie przypadki: http://en.wikipedia.org/wiki/Peltzman_effect

    Tak, serdeńko, ale jeśli byś doczytał, to byś zauważył, że to jest tylko
    HIPOTEZA.

    Notabene pośrednio obalona (o czym też w tym artykule piszą).

  • 8. Data: 2012-06-14 00:32:21
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 00:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Tak, serdeńko, ale jeśli byś doczytał, to byś zauważył, że to jest tylko
    > HIPOTEZA.

    Wyjasniająca mnóstwo zachowań w różnych dziedzinach życia.

    > Notabene pośrednio obalona (o czym też w tym artykule piszą).

    Uhm... proponuję dokładniej przeczytać czego dotyczyło wykluczenie.

    --
    Tom01

  • 9. Data: 2012-06-14 08:52:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 00:32, Tom01 pisze:

    > Wyjasniająca mnóstwo zachowań w różnych dziedzinach życia.

    Podobnie jak teoria stworzenia świata 4000 lat temu przez jakiegoś "Jahwe".

    > Uhm... proponuję dokładniej przeczytać czego dotyczyło wykluczenie.

    Może sam tego "wyczynu" dokonaj?

  • 10. Data: 2012-06-14 09:33:13
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    On 13 Cze, 22:18, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
> [...]
    > swoje boskie "ZENONY" albo grozi pięścią!
    > Z rozbawieniem czytam groźby "specjalnie zajadę
    > drogę bo mnie oślepił"...przedszkole i żenada :/

    Tragedy
    --
    kenajad