  • 51. Data: 2012-06-14 13:53:13
    Temat: Re: Chujowa dyskusja o "drogowych"
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-06-2012 22:29, Andrzej Lawa pisze:
    > W takim razie szczerze i serdecznie życzę ci, żeby ciebie ktoś tak
    > oślepił, żebyś nie zauważył przeszkody na drodze i skończył swoją
    > karierę bandyty drogowego.

    W dzien? sloneczny? oslepiony 55W zarowka? Idz do okulisty :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 52. Data: 2012-06-14 14:08:04
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę musicie wyciągać jakieś stare brudy?

    Nie, nie musimy, ale jeżeli on nadal uważa że zjadł wszystkie rozumki na
    świecie i stara się przejąć rolę "nauczyciela" to... ;-)

    --
    OGONek~

  • 53. Data: 2012-06-14 14:12:25
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    > To ja z poważnym pytaniem:
    >
    > Czy jest jakiś sposób na te beznadziejnie piszczące hamulce?

    W beznadziejnych przypadkach jest specjalna pasta Loctite-a np. Sprawdzone i
    działa.

    --
    OGONek~

  • 54. Data: 2012-06-14 14:13:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 13:53, Grzegorz Rogala pisze:

    > W dzien? sloneczny? oslepiony 55W zarowka? Idz do okulisty :)

    A skąd wiesz, jaką on miał tę żarówkę? Swoją szosą ja mam drogowe 60W.

    I dzień słoneczny, ale drogą przez las.

    Poza tym... można zrobić test: poświecę ci w oczy 15-watową lampką, a ty
    tylko będziesz musiał przejść w tym czasie standardowy test okulistyczny
    - zobaczymy, czy dojrzysz chociaż tę największą literę ;->

  • 55. Data: 2012-06-14 14:25:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 14:12, OGONek~ pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:jrcbhq$5f8$1@news.task.gda.pl...

    > W beznadziejnych przypadkach jest specjalna pasta Loctite-a np.
    > Sprawdzone i działa.

    Mam szukać pod nazwą "specjalna pasta"? Czy może jakaś pasta miedziowa?
    I co się nią smaruje?

  • 56. Data: 2012-06-14 14:31:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 02:25 PM, Marcin N wrote:

    > Mam szukać pod nazwą "specjalna pasta"? Czy może jakaś pasta miedziowa?
    > I co się nią smaruje?

    Kolega próbuje Cię naciągnąć, pewnie handluje tym loktajtem! Wystarczy
    zwykły towot albo Hipol, smarujesz tarcze hamulcowe, piski już nigdy nie
    bedą Cię nękać.

    http://www.autoexpert.pl/artykul_1244.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2012-06-14 14:35:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kolega próbuje Cię naciągnąć, pewnie handluje tym loktajtem! Wystarczy
    > zwykły towot albo Hipol, smarujesz tarcze hamulcowe, piski już nigdy nie
    > bedą Cię nękać.

    Wystarczy WD-40.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 58. Data: 2012-06-14 14:36:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 02:35 PM, Adam Wysocki wrote:

    > Wystarczy WD-40.

    Strasznie krótko działa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2012-06-14 14:40:02
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > I dlatego:
    > Będę chujem co jeździ "oślepiając" innych!
    > W dupie mam że to się różnym Ławom nie podoba!
    > W dupie mam też wszystkie dywagacje na ten temat!
    > Nie przeszkadza mi jak ktoś z przeciwka odpali
    > swoje boskie "ZENONY" albo grozi pięścią!
    > Z rozbawieniem czytam groźby "specjalnie zajadę
    > drogę bo mnie oślepił"...przedszkole i żenada :/

    powiem Ci tak, przejechałem dużo.. w zasadzie to mam wyjebane na podejście
    że chcę błysnąć.. ale dużo, i myślę ze może 1 czy 2 osoby które tu piszą
    przejechały tyle km.. do rzeczy
    masz rację. na długich jest bezpieczniej, dopóki nie wkurwisz tira, który ma
    20 halogenów, a wtedy musisz się wykazać doświadczeniem i następne 3 s
    jechać na pamięc albo pod niego wjedziesz

  • 60. Data: 2012-06-14 14:40:17
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 14-06-2012 14:13, Andrzej Lawa pisze:

    > A skąd wiesz, jaką on miał tę żarówkę? Swoją szosą ja mam drogowe 60W.
    >
    > I dzień słoneczny, ale drogą przez las.

    Idz do okulisty :) Nadal twierdze, ze w wiekszosci wypadkow w sloneczny
    dzien czy to w lesie czy nie ryzyko oslepienia jest niewielkie.
    Poza tym, jak sobie radzisz w nocy skoro w dzien Cie drogowe oslepiaja
    to mijania w nocy musza, skoro kontrast w nocy miedzy swiatlami mijania
    a otaczajaca je ciemnoscia jest zdecydowanie wiekszy niz w dzien
    pomiedzy drogowymi a swiatlem zewnetrznym..

    > Poza tym... można zrobić test: poświecę ci w oczy 15-watową lampką, a ty
    > tylko będziesz musiał przejść w tym czasie standardowy test okulistyczny
    > - zobaczymy, czy dojrzysz chociaż tę największą literę ;->
    gdzie w swiecie rzeczywistym na drodze masz zarowki 15W i tablice
    okulistyczne? Ale test bym chetnie przeszedl z czystej ciekawosci :)

    --
    pozdr
    Rogal