eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow › Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
  • Data: 2014-04-23 19:25:52
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-23 14:38, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Hmm, ale pytanie czy chcesz auto z wieksza moca ktore co 150 tysiecy
    > zalicza pad czy takie które moc ma mniejsza ale przezdza 3 x tyle bez
    > awarii?
    > Ja wybieram opcje nr 2.

    to zależy co rozumiemy pod pojęciem 'pad' :)
    pewnie gdzieś jest granica, każdy ją dostosowuje do swoich warunków.
    Jeden chce auto które się nie zepsuje, ale może palić 25/100 bo mało
    jeździ. Ja jeżdżę więcej więc włożenie w auto 15000zł co 150.000km to
    tak naprawdę 20% kosztów paliwa - jak dla mnie do przełknięcia (ale jak
    ktoś mało jeździ i kupuje używane auto to bez sensu żeby pchał się w
    takie w które wkłada się 15000zł...
    Ja też patrzę na to inaczej - kupuję auto za 10000zł, wkładam 6 czy
    8000zł i cieszę się dobrym autem, przez najbliższe kilka lat będzie mnie
    kosztowało tyle co inne, komfort lepszy niż w aucie za 20.000zł, a
    łączna cena niższa :) ale można też stwierdzić że to do dupy auto bo
    jeszcze trochę i włożę w niego więcej niż cena zakupu

    > Wszystko zalezy co kto rozumie przez komfort.

    niestety do lepszego szybko się człowiek przyzwyczaja, a później jeździj
    octavią po serwisach, bo audi a6 płynęło po drodze, a to skacze jak
    taczka :P

    Łukasz