  • 1. Data: 2021-08-11 13:59:55
    Temat: Co byście kupili? 20tys, miejskie wozidło.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Znajoma szuka samochodu.
    Budzet 20 tysiecy.
    Cel: miejskie wozidło, przy czym jezdzi naprawde mało.
    Ostatnie auto miała od nowosci, przez 22 lata przejechała 70 tysiecy
    km...
    Rodzaj kierowcy - kiepski... ;-D
    Ilosć przewozonych osób: 99% czasu - kierowca + maks 1 pasazer.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 2. Data: 2021-08-11 14:29:57
    Temat: Re: Co byście kupili? 20tys, miejskie wozidło.
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/08/2021 12:59, Budzik wrote:
> [...]
    > km...
    > Rodzaj kierowcy - kiepski... ;-D
    > Ilosć przewozonych osób: 99% czasu - kierowca + maks 1 pasazer.

    Starsza Toyote Yaris albo mlodsza Aygo. Aczkolwiek nie wiem jak z
    awaryjnoscia tej drugiej.

  • 3. Data: 2021-08-11 14:37:59
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.08.2021 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > Budzet 20 tysiecy.
    > Cel: miejskie wozidło, przy czym jezdzi naprawde mało.
    (..)
    > Ilosć przewozonych osób: 99% czasu - kierowca + maks 1 pasazer.

    Coś z trojaczków Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo?
    Może sobie wybrać, który najbardziej jej "podchodzi" wizualnie :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2021-08-11 22:43:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.08.2021 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > km...
    > Rodzaj kierowcy - kiepski... ;-D
    > Ilosć przewozonych osób: 99% czasu - kierowca + maks 1 pasazer.

    Renault Wind będzie idealny :-)

  • 5. Data: 2021-08-13 01:24:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAD83898A619FFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

> [...]
    > km...
    > Rodzaj kierowcy - kiepski... ;-D
    > Ilosć przewozonych osób: 99% czasu - kierowca + maks 1 pasazer.

    może Honda Jazz
    https://tiny.pl/9gqnc

    --
    Piter

    nigdy nie wierz grubemu kurierowi

  • 6. Data: 2021-08-13 15:56:25
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
> [...]
    ..
> [...]
    > km...
    > Rodzaj kierowcy - kiepski... ;-D
    > Ilosć przewozonych osób: 99% czasu - kierowca + maks 1 pasazer.

    jakiś Hyundai i30 i20 czy nawet i10

    Pzdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2021-08-18 10:57:34