  • 71. Data: 2017-08-25 06:05:18
    Temat: Re: Co jest nie tak z C++ (było: Rust)
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

    >Dobry programista poradzi sobie z C++ -- z czasem nauczy
    >się omijać pułapki i obchodzić jego ograniczenia. Wytworzy
    >"swój własny" sposób programowania w C++, w którym będzie
    >się w stanie bez problemu poruszać.

    Fakt!

    > Tyle że moim zdaniem to nie jest dobra droga dla rozwoju
    > przemysłu i programisty. Lepiej mieć wspólny język, którym
    > możemy się bez problemu porozumieć -- tym bardziej, że
    > często samo sformułowanie problemu jest już jego rozwiązaniem
    > (albo jego kluczową częścią).

    Zgadzam sie w pelni

    PS: Kiedys, w "moich czasach" olgorytmy numeryczne w ksiazkach
    prezentowalo sie w "metajezyku" ktorym byl... po prostu zwykly Algol

    AK

  • 72. Data: 2017-08-25 06:06:03
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

    > mogłeś przy okazji zmienić coś, czego zmienić nie chciałeś.

    Chlopie daj se spokoj. Pisze w Pythonie dobre min. 12 lat.
    "Nie ucz Ojca dzieci robic".
    To, ze Ty jestes niedouczony w Py i traktujesz c = a jak C++
    "wartosciowe" przypisanie to Twoje niedouczenie a nie moje.
    Pythonowcy nie mowia "przypisanie".
    Pythonowcy mowia "ometkowanie" :)

    > Serio, mutowalne operacje w kodzie to pomyłka.

    Bzdury pleciesz.

    > Panie :) Ludzie normalni nie mysla numeryka :). Dla nich plus to plus
    > i doskonale rozrozniaja ze a + b to co innego nic b + a

    > To nie jest "myślenie numeryką", tylko "myślenie algebrą".

    Taa, bo alegbra to jakis nieznany abstrakcyjny byt i w numeryce nie wystepuje ? :)

    > Kolejne wydziwianie. Szlag mnie trafia na PHPowa skladnie .!

    > No widzisz. Ciebie trafia, kogoś innego nie trafia. Tobie się podoba używanie +
    > do konkatenacji tablic, a ktoś inny woli użyć do tego innego symbolu,

    Bo guuuuupi i lubi sobie swiat komplikowac :)
    Np. uzywanie kropki czy & (np VB) do kokatenacji jest rownie
    "czytelne"/"naturalne" co uzycie np - czy / (a przeciez mozna i ktos zapewne polubi).
    PS: / albo // cus uzywalo do konkatenacji. Chyba PL/1 jesli dobrze pamietam
    albo jakas idiotyczna odmiana FORTRANu

    AK

  • 73. Data: 2017-08-25 06:07:35
    Temat: [OT, SPAM] Re: Co jest nie tak z C++ (było: Rust)
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

    > Slawek ma racje. To "nowomowa".
    > Oryginalnie byla tylko rekursja

    > "Oryginalnie"?
    > Oba te słowa są zapożyczeniem z łaciny,
    > Nie ma tutaj miejsca na żadną oryginalność

    Sa. No i co z tego? Jak 30% (a moze wiecej?) slow w polskich?
    orig_I_nalis - oryginal lacinski
    Oznacza glownie: _pierwowzor_
    Doucz sie pierwej jezyka polskiego
    (Ja jestem baardzo slabym "polonista", ale w stosunku do Ciebie heh)
    No wiec tlumacze i objasniam:
    Wiem jak mowil moj Tata (a uczyl sie przed wojna laciny i greki w szkole)
    Dodatkowo: poniewaz jestem mentalnie "czlowiekiem II RP" wiec bardzo
    czesto uzywam jej jezyka, a w niej oryginalnie bylo czestrze niz dzisiejsze
    orginalnie. Wlasnie w tego powodu ze ludzie powszechnie uczyli sie laciny
    i znali pierwowzor wielu slow.
    "Orginalnie"nastapilo (uproszczenie) o wiele pozniej.

    > Nawet jeśli kiedyś używano języka inaczej niż dziś się go używa,
    > to co miałoby z tego wynikać?
    > Pytanie jest retoryczne, proszę nie odpowiadać.

    a jednak. j/n

    > Tego rodzaju spory należą do najbardziej bezsensownych, w jakich można
    uczestniczyć.

    Jaki spor?! Stwierdzilem po prostu fakt.
    To Ty zaprzeczales faktom podanym przez slawka.
    PS: Co nie zmienia faktu ze akurat dzisiejsze rekurencyjne jest rownie dobre/stosowne
    co oryginalne rekursyjne czy rekursywne

    > To jest normalne, że język podlega ewolucji.

    Tak. Czasami "wspanialej' ewolucji typu dzisiejsze powszechne "zajebiscie".
    No wiec sobie wyobraz, ze mnie podobnie (no doooobra:) o wiele mniej:) razi
    gdy ktos mowi: fortrana/algola.
    Swiadczy to o niedouczeniu (mam wtedy 90% pewnoscie,
    ze nie widzial ich na oczy), niechlujstwie i braku szacunku do historii.
    Slowem: swiadczy czesto o "bucowstwie" (no ale to moja prywatna perspektywa....
    bo dooobra, ostro prze/podbarwiona na potrzeby usenetu:)

    AK

  • 74. Data: 2017-08-25 06:08:30
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał;

    > To był ich jedyny poważny błąd że nie wywiedli z
    > języka C dwóch standardów np. C++ i D++.
    Wystarczylby w pelni C i D(++, xx, koniecznie bez koprocesora i koniecznie z
    modulami chociaz) i z dobrym/naturalnym bindingiem do C

    Uuuuu ? A w jakich to _konkretnie_ ?

    AK

  • 75. Data: 2017-08-25 06:14:08
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał:

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 10:25:26 UTC+2 użytkownik Maciej Sobczak napisał:

    > Najgorsze jest to, że Stroustrup sam do czegoś takiego zachęcał.

    Stroustrup popelnil jeszcze wiekszy blad. zachecal do C++...

    AK

  • 76. Data: 2017-08-25 06:29:22
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > https://drzewa-czerwono-czarne.blogspot.com/p/kod-zr
    odowy-programu-testujacego.html
    > https://drzewa-czerwono-czarne.blogspot.com/p/kod-zr
    odowy-c-drzewa-czerwono-czarne.html

    Powiem wprost, bez ogrodek i (wyjatkowo:) bez sarkazku i nawet krzty zlosliwosci.
    Baaardzo rzadko spotykam (a raczej spotykalem:) tak porzadnie i zrozumiale napisany
    kod
    w C++. No naprawde brawo !!

    PS: Gdy jeszcze zaczniesz stosowac
    statement
    {
    }
    zamiast:
    statement {
    }

    testSqueeze(rbtree);
    zamiast
    testSqueeze( rbtree );

    to juz bedzie blisko "mego" idealu :)

    AK

  • 77. Data: 2017-08-25 06:37:18
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał:

    > Jakiś język programowania kompilowany do C można napisać :)

    > org-asm juz prawi zrobiony tak ze
    > niedlugo bede mogl robic wlasne kompilatory kompilujace do exe,
    > firr nie chodzi na kompromisy ;c

    ...ale na manowce...

    Chopie, kompilator kompilujacy C do asm/exe to pikus
    _Dobry_ kompilator C to kupe roboty (juz przez innych zrobionej!) i nie starczy Ci
    (biblioteki systemowe w stylu WinAPI) zycia !

    PS: chcesz to ci dam biblioteke standardowa C w asm86. Napisana w 87r "z musu".
    Pomoze Ci odzyskac troche czasu na normalne zycia miast na takie "idee" jak ta Twoja
    PS0: jeszcze biblioteke BGI-zgodna dorzuce (88r) w czystym asm. Warto. Bedziemy Cie
    miec na dluzej z glowy :)))

    AK

  • 78. Data: 2017-08-25 07:08:52
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "Adam M" <a...@m...com> napisał:

    > Jeśli kolega zadaje takie pytanie to tutaj jest link który może się przydać aby
    zrozumieć
    > za automatyczne zwalnianie i odśmiecanie nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem:

    https://www.dynatrace.com/resources/ebooks/javabook/
    impact-of-garbage-collection-on-performance/

    Taaaa. Nie zawsze. W 1% programowania to faktycznie nie jest dobre rozwiazanie :)

    AK

  • 79. Data: 2017-08-25 07:51:33
    Temat: Re: [OT, SPAM] Re: Co jest nie tak z C++ (było: Rust)
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 06:08:39 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > a jednak. j/n

    > Jaki spor?! Stwierdzilem po prostu fakt.
    > To Ty zaprzeczales faktom podanym przez slawka.

    Jakim faktom?

    > PS: Co nie zmienia faktu ze akurat dzisiejsze rekurencyjne jest rownie
    dobre/stosowne
    > co oryginalne rekursyjne czy rekursywne

    Właśnie. To jest fakt.

  • 80. Data: 2017-08-25 09:42:21
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > A w języku Wolfram napiszę web serwis z api po http?

    http://reference.wolfram.com/language/guide/WebOpera
    tions.html
    http://reference.wolfram.com/language/guide/CloudFun
    ctionsAndDeployment.html

    > A aplikację
    > desktopową?

    Raczej nie każdą (ale w Javie też nie każdą się da napisać), ale może to da jakieś
    wskazówki:

    http://reference.wolfram.com/language/guide/Creating
    FormsAndApps.html
    http://reference.wolfram.com/language/guide/CustomIn
    terfaceConstruction.html

    > A skrypt systemowy co mi z sysloga wyciągnie,

    http://reference.wolfram.com/language/guide/CallingE
    xternalPrograms.html

    > i przeparsuje
    > dane,

    http://reference.wolfram.com/language/guide/StringMa
    nipulation.html
    http://reference.wolfram.com/language/guide/Processi
    ngTextualData.html
    http://reference.wolfram.com/language/tutorial/Regul
    arExpressions.html

    > po czym wyśle stosownego maila?

    http://reference.wolfram.com/language/guide/MailMess
    agesEtc.html

    > To w jakim kontekście "najlepszego języka" występuje ten zawodnik?

    A co potrzebujesz?