  • Data: 2015-07-12 15:54:49
    Temat: Re: Co kupić a zuzycie energii
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Jul 2015 12:18:40 +0000, Budzik wrote:
    > Tomku, mozesz jeszcze podac jaki masz zasilacz?
    > Na allegro widze takie obudowy z zasilaczami 200W ale sa tez np. z 60W.
    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ponoc to nie dobrze, jak np. zasilacz
    > pracuje na 10% swojej maksymalnej mocy?

    Ja mam zasilacz 19V/4,74A czyli 90W. W tej chwili z niego są zasilane dwa
    komputery. Ten mały serwerek z atomie i moja stacjonarka. Razem
    pobierają nie więcej niż 4A czyli mam jakiś zapas. Lepiej żeby zasilacz
    pracował za połową mocy znamionowej niż przed. Po prostu ma wtedy większą
    sprawność - ale nic złego się nie dzieje.

    Tomek