  • 11. Data: 2014-03-23 00:00:11
    Temat: Re: Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > JAk ja bym był policjantem, to
    > chyba by mi się gość wyślizgnął podczas próby ratowania.... jakoś tak
    > pod śrubę motorówki..

    Boś socjopata...

  • 12. Data: 2014-03-23 09:00:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 21:18:26 +0100, ToMasz napisał(a):

    > JEdnak co będzie wtedy, gdy on będzie
    > potrzebował pomocy policji?

    Eeee no co ty! Takie coś nie występuje w przyrodzie :)
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2014-03-23 11:43:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Kicinski wrote:
    > Myslalem, ze sa jakies zasady, ze nie moze byc wulgarnie czy
    > obrazliwie. Tymczasem dzis w Katowicach, pod Urzedem Wojewodzkim
    > widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)
    > Ciekawe kto jest taki odwazny? I jakie ma rozwiniecie tego
    > skrotu dla policji ;)

    tak na margines to nie potrafie zrozumiec po jakiego zielonego dziabla
    nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y dodatek literka z
    cyferka.
    Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.

  • 14. Data: 2014-03-23 11:59:10
    Od: "Rafal Grzelak" <s...@d...com>

    Marek Dyjor wrote:

    > tak na margines to nie potrafie zrozumiec po jakiego zielonego
    > dziabla nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y
    > dodatek literka z cyferka. Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.

    No nie? Niszczy cala idee takich tabic. :/

    --
    Pozdrawiam, Rafal.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2014-03-23 12:07:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > tak na margines to nie potrafie zrozumiec po jakiego zielonego dziabla
    > nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y dodatek literka
    > z cyferka.

    Masz małą wyobraźnię.
    Ja chcę tablicę "WOJO" i Ty chcesz tablicę "WOJO", a obaj jesteśmy z tego
    samego województwa.
    Rzeczywistym przykładem jest pewien OSK, który ma wszystkie pojazdy
    oznaczone indywidualnymi tablicami.
    Już widzisz potrzebę, czy tłumaczyć dalej?

    > Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.
    Nie uogólniałbym, ale w większości przypadków trudno się z tą tezą nie
    zgodzić...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 16. Data: 2014-03-23 12:43:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 marca 2014 12:07:23 UTC+1 użytkownik WOJO napisał:

> [...]
    >
    > Już widzisz potrzebę, czy tłumaczyć dalej?

    > Nie uogólniałbym, ale w większości przypadków trudno się z tą tezą nie

    To jak są dwie tablice różniące się czymś to przestają być indywidualne.

  • 17. Data: 2014-03-23 12:52:26
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To jak są dwie tablice różniące się czymś to przestają być indywidualne.
    Ależ są.
    Logika urzędów różni się nieco od logiki ogólnie przyjętej...
    Indywidualnie pozwolono Ci wybrać znaki, które się na tych tablicach znajdą.
    :)
    A urzędnik i tak musi dodać swoje 3 gr. w postaci oznaczenia województwa.
    Oczywiście koszt wytworzenia takiej tablicy nie różni się od kosztu
    wytworzenia każdej "zwykłej", ale cena za "indywidualny wybór" wędruje w
    górę.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 18. Data: 2014-03-23 17:13:01
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "PiteR" wrote in message news:XnsA2F8C6BDA465elektronik@localhost.net...

    > a potem będzie buuuu buuu panie władzo alufelgi mi ukradli :)

    A co, uważasz, że bez tego napisu to inaczej w takiej sytuacji zostałby
    potraktowany? Chyba nic nigdy Ci nie ukradli, co?

    --
    Axel

  • 19. Data: 2014-03-23 17:16:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-23 12:52, WOJO pisze:
> [...]
    > Oczywiście koszt wytworzenia takiej tablicy nie różni się od kosztu
    > wytworzenia każdej "zwykłej", ale cena za "indywidualny wybór" wędruje w

    Normalny myślący człowiek widzi że ten towar to niepełnowartościowy
    jest. :-) Płacą tylko kretyni :-)

    Gdyby to było naprawdę indywidualne to można by nawet pod dzieło sztuki
    podłączyć, może jakaś instalacja, bryła z podpisem, wyraz swojej
    osobowości i talentu ;-)...

    A tak to tylko wiochą zalatuje ;-)

  • 20. Data: 2014-03-23 17:23:58
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-03-23 11:52, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
> [...]
    > Oczywiście koszt wytworzenia takiej tablicy nie różni się od kosztu
    > wytworzenia każdej "zwykłej", ale cena za "indywidualny wybór" wędruje w

    _Trochę_ przesadzasz, bo są jeszcze koszty logistyczne - łatwiej zrobić
    sto/tysiąc kompletów jak leci i wysłać do urzędu, niż pilnować
    konkretnych tablic żeby do Ciebie trafiły po zamówieniu, ale oczywiście
    skala różnic jest nieporównywalnie mniejsza niż różnica w opłatach. W
    szczególności ta sama komplikacja występuje przy wtórnikach tablic, a
    opłaty są "normalne".