  • 11. Data: 2013-07-08 06:32:17
    Temat: Re: Co to konkretnie za silnik z Orlando 1.8
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Nie udało mi się w EPC zobaczyć różnych numerów tych części dlatego nie
    wiem czy jest to marketingowy bełkot. Z drugiej strony dobrze dobrana
    instalacja zapewne także nie miała by większego wpływu na silnik, który
    posiadam mimo braku opcji KL7

    A ile pali Ci ten Orlando?
    Autostrada 130km/h, miasto itd?
    Pzdr
    Adam

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2013-07-08 11:53:59
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 08.07.2013 06:32, adam wrote:
> [...]
    > wiem czy jest to marketingowy bełkot. Z drugiej strony dobrze dobrana
    > instalacja zapewne także nie miała by większego wpływu na silnik, który

    Ale on ma chyba Cruza ...

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 13. Data: 2013-07-09 07:00:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 08 Jul 2013 11:53:59 +0200, Marek napisał(a):

    > Ale on ma chyba Cruza ...

    Dokładnie
    Pali tyle ile wleje :)

    Statystyki możesz zobaczyć poniżej