    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co w telewizorze piszczy?
    Date: Sat, 14 May 2022 19:48:17 +0200

    > A czym się steruje, tzn. wybiera, co telewizor ma grać?
    > Wystarczy sam telewizor i pilotem?

    osobiście używam kodi odpalanego na Raspberry pi
    Co prawda teraz mają ceny astronomiczne (kupowałem 3b po bodaj 160pln a
    teraz i 700 widziałem) ale bankowo spadną.

    ssie z serwera smb (zwykły NAS dwudyskowy).

    sterujesz klawiaturką z touchpadem za 29pln albo np. takim pilotem ibox
    ares 3 (jakoś tak - świetna sprawa).

    Alternatywnie możesz kupić mediaboxa np. savio i tam postawić kodi na
    androidzie.

    Generalnie: KODI najlepszym rozwiązaniem, nieważne jak go użyjesz.