  • 11. Data: 2014-05-16 21:28:07
    Temat: Re: Co zamiast 8600GT DDR2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-16 20:56, Użytkownik Czarek napisał:

    > Na Tobie ma się w tym przypadku wzorować?

    Czyli już w majty popuściłeś skoro o sobie piszesz "ma".

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-05-16 21:31:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-16 21:02, Użytkownik Czarek napisał:

    > Jeśli ci chodzi o "wiatrakowce" to one nie są śmigłowcami/helikopterami
    > i takiej nazwy w tym przypadku używają tacy kretyni jak Ty, którzy nie
    > wiedzą o czym piszą.

    Nie chodzi mi o wiatrakowce, chodzi mi o popularną określenie helikopterów.

    > Sprawdź sobie co oznacza "wiatrakowiec"

    Sam sprawdź zanim ośmieszysz się po raz kolejny.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-05-16 21:35:39
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

    może też być 9600 GSO, 9600 GT, 9800 GT (wersje pasywnie chłodzone)

  • 14. Data: 2014-05-16 22:18:09
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Ale cichsze już nie koniecznie.
    > Ja bym szukał czegoś bez wiatraka.

    W tym, low-endowym, przedziale wydajności nie ma problemów ze znalezieniem
    karty z cichym wiatrakiem (mała wydajność to i mało ciepła generuje). Inna
    rzecz że nawet jak skręci zegar rdzenia na GPU (co dodatkowo pozwoli
    zmniejszyć obroty wentyla) to i tak będzie on nadal sporo szybszy od 8600 na
    DDR2.

  • 15. Data: 2014-05-17 00:35:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-16 22:18, Użytkownik maX napisał:

> [...]
    > rzecz że nawet jak skręci zegar rdzenia na GPU (co dodatkowo pozwoli
    > zmniejszyć obroty wentyla) to i tak będzie on nadal sporo szybszy od

    Problemów ze znalezieniem nie ma. Problemy pojawią się po
    kilku miesiącach pracy, wiatraki przestają być ciche.
    Jeśli ma być ciche to tylko z chłodzeniem pasywnym.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-05-17 08:03:58
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >na AGP :P

    >wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

    To już lepiej 8800GT lub (jeden pies) 9800GT.
    P.S. Nie mylić z 8800GTS :)

  • 17. Data: 2014-05-17 10:04:45
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Oczywiście ??? a co my wrózki ...

    Nie wypowiadaj się "my". Mów za siebie, bo większość rozgarniętych
    użyszkodników wnioskuje typ złącza z podanego typu karty. Dla Ciebie to zbyt
    trudne,

    Pzdr

  • 18. Data: 2014-05-17 13:47:07
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > włączyłem zintegrowaną ale tragicznie działa w porównaniu do 8600GT

    Troche OT:
    Nowoczesne integry (Iris Pro, AMD APU) (lub starsze: HD4000, HD42x0)
    beda znacznie (lub pododbnie) wydajniejsze niz 8600GT.

    Moze czas wymienic platforme?

  • 19. Data: 2014-05-17 13:53:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "jakson" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Nowoczesne integry (Iris Pro, AMD APU) (lub starsze: HD4000, HD42x0)
    >beda znacznie (lub pododbnie) wydajniejsze niz 8600GT.

    Za 120-160zł ? Wchodzę w to. Dawaj linka ;)

  • 20. Data: 2014-05-17 14:07:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-05-17 00:35, RadoslawF pisze:
    > Problemów ze znalezieniem nie ma. Problemy pojawią się po
    > kilku miesiącach pracy, wiatraki przestają być ciche.
    > Jeśli ma być ciche to tylko z chłodzeniem pasywnym.

    Sapphire HD5670, HD6670, kilka sztuk od kilku lat cisza na każdej.

    --
    Irokez