  • 11. Data: 2022-12-25 07:39:19
    Temat: Re: Czas umierać
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 22.12.2022 o 20:39, _Master_ pisze:

    > w zakładach karnych? ;-)

    nie interesuje się polityką ale zawsze patrzę na wyniki z zakładów
    karnych i głosuje na przeciwną opcję

  • 12. Data: 2022-12-25 14:16:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.12.2022 o 07:39, rthrtrr pisze:

    > nie interesuje się polityką ale zawsze patrzę na wyniki z zakładów
    > karnych i głosuje na przeciwną opcję

    Czyli w następnych wyborach, to standardzik że na PiS a po 4 latach na PO?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2022-12-27 23:24:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.12.2022 o 16:04, J.F pisze:

> [...]
    /list_xl/public/medias/factchecking/dud.png?itok=bA7
    znOmp

    > Chodzilo mi tylko o to, czy dalo sie zakonczyc edukacje na gimnazjum.
    > Chyba nie, wiec zawodówka obowiazkowa.
    >
    > A tu ... jak domy jakies zakonne, to moze i rzeczywiste wyniki.
    > No tylko troche siostry naciagnely, wypelniajac karty za staruszkow
    > z demencją :-)

    Głosowałeś na PiS. Dalsza dyskusja nie ma sensu :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2022-12-28 20:41:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 25 Dec 2022 07:39:19 +0100, w <63a7f013$0$472$65785112@news.neostrada.pl>,
    rthrtrr <r...@g...com> napisał(-a):

    > nie interesuje się polityką ale zawsze patrzę na wyniki z zakładów
    > karnych i głosuje na przeciwną opcję

    A na psychiatryki patrzysz?

  • 15. Data: 2022-12-30 10:44:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A o czym to świadczy?
    Może o tym, że ci co nachapali się od 89 dali radę wykształcić dzieci, a wykluczeni
    nadal są wykluczeni (mniej wykluczeni od czasu
    500+ cyt. bezpeselowca "pieniędzy dla Was nie ma i nie będzie")?
    Napisz jeszcze procenty po Harvardzie. Dodaj, kto opłacił czesne.

    -----