-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-for-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
Date: Wed, 5 Oct 2011 05:33:41 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 41
Message-ID: <s...@m...org>
References: <j5nq06$eef$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1317785621 19854 91.193.12.130 (5 Oct 2011 03:33:41
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Oct 2011 03:33:41 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2404248
[ ukryj nagłówki ]On 2011-09-25, karbar <k...@w...pl> wrote:
> wczoraj 3 razy i dziś jeden raz zostałem obtrąbiony przez kierowców
> ciężarówek. Sprawa ma się tak: jadę z przyczepką towarową, staram się
> utrzymywać prędkość 80km/h (w praktyce poruszam się w przedziale
> 70-90km/h, ograniczenie do 90km/h). Droga jest taka, która nie pozwala
> mi na zjechanie, zrobienie miejsca. W pewnym momencie tiry zaczynają
> mnie wyprzedzać, ja odpuszczam gaz, żeby im ułatwić manewr, a tu jeden,
> drugi, trzeci pozdrawia mnie przeciągłym trąbnięciem, a ostatni "straszy
> mnie", że mnie zepchnie naczepą do rowu. Czego oni oczekiwali? Że się
> zdematerializuję? Niestety CB nie mam, więc nie mogłem się zapytać.
>
> Pytam poważnie, być może robiłem coś głupiego zupełnie nieświadomie, ale
> starałem się każdemu ułatwiać wyprzedzanie jak mogłem. Gdy było ładne
> pobocze, zjeżdżałem na nie (jeżeli widoczność i warunki pozwalały).
>
> Z przyczepką jechałem pierwszy raz, nieprędko to się powtórzy, ale gdy
> jeżdżę osobówką bez ogona, czy też powiedzmy dużym masterem z
> prędkościami niespełna o 10km/h, to wszystko jest cacy i nikt nie
> krzyczy, a zachowuję się na drodze tak samo.
Juz spiesze z pomocą i wytlumaczeniem
Predkosciomierze małych aut przekłamują. Jak masz na liczniku 70 to
wleczesz sie 60-65. 90 to zazwyczaj 80-85. Gdy starasz sie utrzymac 80
to pewnie jezdzisz w okolicach 70-75 a to dosc denerwujaca predkosc ;)
W Tirach tego typu przekłamanie nie przekracza zwykle 1-2 km/h
90+ - wlasciwa predkosc ;)
85 (realnych) km/h wiekszosc tirowcow zaakceptuje bo nie warto ryzykowac
wyprzedzania.
80 narzekanie i próby wyprzedzania na prostszych odcinkach
mniej niz 80 - wkurwienie za psucie roboty. Jak Cie taki tir próbuje
przez 10km wyprzedzic to nie dziw sie, ze potem "pozdrawia" trąbieniem
;)
BTW: dlaczego nie jezdzisz z tą przyczepka szybciej?
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.11 08:10 jack
- 05.10.11 08:32 Grejon
- 05.10.11 10:05 n...@o...pl
- 05.10.11 18:06 Cavallino
- 05.10.11 18:32 karbar
- 05.10.11 20:56 Michał Baszyński
- 05.10.11 21:40 WildS
- 05.10.11 21:49 WildS
- 05.10.11 21:52 Cavallino
- 05.10.11 23:17 karbar
- 06.10.11 14:57 n...@o...pl
- 06.10.11 16:24 jack
- 06.10.11 17:11 Michał Baszyński
- 06.10.11 17:35 Michał Baszyński
- 06.10.11 17:44 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=