  • 1. Data: 2012-08-01 09:01:47
    Temat: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
    Od: "rower" <r...@s...pl>

    http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofi
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

  • 2. Data: 2012-08-01 09:35:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.08.2012 09:01, rower pisze:
    > http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofi
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    Eee, też mi nowość... Tych oszalałych audiofilskich frajerów koszą na
    wszystkim. Teraz tylko czekam, aż zaczną sprzedawać audiofilskie
    skarpetki, poprawiające odsłuch głębokich tonów ;)

  • 3. Data: 2012-08-01 09:35:17
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "rower" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofi
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    Muszę kupić do starej onwy żeby modulację poprawić.

    Marek

  • 4. Data: 2012-08-01 10:00:24
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-01 09:01, rower pisze:
    > http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofi
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    To jeszcze nic:

    http://audiovoodoo.pl

  • 5. Data: 2012-08-01 13:46:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    rower wrote:
    > http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofi
    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

    A gdyby tak
    http://allegro.pl/solen-heptalitz-1-8mh-cewka-glosni
    kowa-powietrzna-i2509863902.html
    taka cewke nawinąć koszykowo,
    poszłaby za 700 zł?

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 6. Data: 2012-08-01 14:18:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Wednesday, August 1, 2012, 1:46:06 PM, you wrote:

    lski-1a-rodowany-i2509863854.html

> [...]

    Musze podpowiedzieć Ferysterowi, zeby podnieśli swoje ceny:
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=19608&ca
    tegory_id=667&option=com_virtuemart&Itemid=163

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-08-01 14:38:50
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    wiadomości news:1196121425.20120801141835@pik-net.pl.invalid...

    > Musze podpowiedzieć Ferysterowi, zeby podnieśli swoje ceny:

    A fe! to jest ordynarny drut i to w żółtym lakierze! Przyprawiasz mnie o
    mdłości!
    Idę sobie, czuję się zdruzgotany, że ludziom przechodzi przez głowe puszczać
    audio przez żółty drut.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 8. Data: 2012-08-01 14:43:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ukaniu,

    Wednesday, August 1, 2012, 2:38:50 PM, you wrote:

    > A fe! to jest ordynarny drut i to w żółtym lakierze! Przyprawiasz mnie o
    > mdłości!

    Ale to OFC!

    > Idę sobie, czuję się zdruzgotany, że ludziom przechodzi przez głowe puszczać
    > audio przez żółty drut.

    Przepraszam, specjalnie dla Ciebie zamówię cewkę z licy 35x0.35 w pięknej
    bordowej emalii. W ten sposób przebiję nędną licę 7/20.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-08-01 16:25:08