  • 21. Data: 2023-09-22 02:10:56
    Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-21, a a <m...@g...com> wrote:
    > Czemu ten syfilis nie chce pokazac nawet temperatury i to po godzinie,
    > czy po 24 godzinach ?

    Może masz zwyczajnie skopany zestaw, jednostkę główną, nie czujniki. To
    nie są jakieś rzeczy specjalnie wyszukanej jakości. Jesli masz jeszcze
    możliwość zwrócić to zwróć.

    Wszystkie zestawy, z którymi miałem do czynienia przychodziły sparowane.
    Niczego tam nie musiałem robić poza ustawieniem Lo-Hi do alarmów.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2023-09-22 07:33:07
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > W Rolex-ie?

    rolexa trzymasz w oponie?

  • 23. Data: 2023-09-22 07:36:30
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 16.09.2023 o 23:15, Adam pisze:

    > Prądnica ma nieruchomy stojan i napędzany wirnik. Czasem odwrotnie.
    > Natomiast element w wentylu nie ma skąd brać napędu.

    Po pierwsze z bezwladnosci, ale... moge sobie wyobrazic urzadzenie
    wykorzystujace fakt, ze elektrony lekko "spadaja" w danym materiale w
    kierunku grawitacji, co przy rychu obrotowym da ich wirowanie - zysk
    znikomy ale niezerowy.

  • 24. Data: 2023-09-22 12:46:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 22 September 2023 at 02:10:58 UTC+2, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    >
    > Wszystkie zestawy, z którymi miałem do czynienia przychodziły sparowane.
    > Niczego tam nie musiałem robić poza ustawieniem Lo-Hi do alarmów.

    Dzięki za optymizm.

    Ale przeczytałem tyle instrukcji parowania czujników, filmików, że jakiś sens w tym
    musi być

    Cała noc myślałem, co oznaczają te kody
    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf

    strona 3
    menu 6
    i to są chyba kody identyfikacyjne czujników (dolna linia), czyli czujniki są
    wykrywalne,
    ale niczego nie wysyłają

    Nie wiem co oznacza 59, ale może to limity temperatury w Fahrenheitach

    Ok, może mi dali w hurtowni spierdzielony zestaw i jadę wymienić i przetestować inny
    zetaw na stole.

    Czy u ciebie to działało na stole i czujniki cokolwiek wysyłały do odbiornika,
    np. ciśnienie powietrza 1 atm, temperatura pokoju np. 22 st. C

    Bo co chwilę czytam, że jak poustawiam opcje i sparuję (???)
    to muszę przejechać 20 km aby się dane z czujników wykryły ( po co ????)

    A dlaczego to nie działa na stole , gdy czytałem, że czujniki wysyłają dane co 6
    sekund

    A jest to mi bardzo potrzebne, bo ostatnio mi przebijali koła 5 razy
    i to terroryści przebijają cienką igłą przymocowaną do buta ( tak mi to tlumaczył
    pracownik serwisu wulkanizacji)

    I nie lapiesz gumy, bo powietrze wychodzi bardzo wolno, 1-2 3 dni i kierowca nie
    kojarzy miejsca uszkodzenia opony z miejscem stwierdzenia braku powietrza kole,

    A według FBI, Europolu, Interpolu, ubytek ciśnienia w jednym kole to główna przyczyna
    wypadków samochodowych na drogach i to wypadków śmiertelnych, np. czolowe zderzenie
    po zmianie pasa ruchu, albo wyrzucenie na autostradzie do rowu, jak kierowcę Dudy

    Miliony samochodów parkuje nocami w róznych miejscach bez dozoru , na ciemnych
    ulicach i koła nie są chronione.

    Mnie sąsiad przechodzil obok samochodu i przykucnął i pomyślałem, że jednak
    przparkuję do środka ulicy, bo bezpieczeniej.
    Wsiadam, manewruję, a samochód miękki i źle skręca.

    Wychudzę a powietrza brak w kole

    No i terrorysta mieszka obok mnie, przechodziłem obok jego samochodu, ale wtedy nie
    skojarzyłem,
    a to byl moment.
    Schylił się, przykucnął i przedziurawił oponę z boku.

    Ja jeżdżę wolno, blisko, ale jak kto ma wypasioną furę i goni autostradami to z
    ubytkiem powietrza w kole jest narażony na śmiertelny wypadek, a po wypadku nikt koła
    nie bada, bo samochód rozbity.

    Rozmawiałem z Rutkowskim i on ma dobrych ludzi z patrolu, ale to duża operacja w
    skali kraju, aby zidentyfikować wszystkich terorystów, przebijających opony.

    Serwisy wulkanizacyjne maja wiedzę operacyjną, wiedzą ile opon przebitych w okolicy,
    ale nie upubliczniają tej wiedzy i każdy kierowca ryzykuje indywidualnie, gdy parkuje
    w miejscach publicznych, bo koła nie są chronione.

    Zatem te czuujniki TPMS to minimum, aby nie wyjechac na autostradę, gdy opona
    przebita przez terorystę i powietrze uchodzi bardzo powoli (oglądałem za każdym razem
    w serwisie wulkanizacyjnym, gdy było było w wodzie)
    uchodzą małe bąbelki powietrza z boku opony, z jednego lub ielu otworów.

    Maksymalnie terorysta przebił mi koła z boku w 3 miejscach, jak igłą

    Postanie aplikacja mapowa dla całej Polski a na niej wszystkie zdarzenia przebicia
    koła z datą, miejscem, marka sampochodu i gdzie parkował.

    Pracownik wulkanizacji powiedzial mi tez że teroryści umieszczają gwoździe pionowo w
    grubych plasterkach jabłka
    i najeżdżasz na plasterek jablka a gwóźdź się wbija w bieżnik a jabłko rozlatuje pod
    cięzarem koła

    Porozmawiam w ministerstwie infrastruktury aby oddelegowali do sprawy jakiegoś
    kumatego antyterrorystę,
    bo kamery niczego nie załatwią w skali kraju, a przebitych kół mogą być dziesiątki
    tysięcy, bo nikt tego nie monitoruje i prawna kalifikacji była zasze wadliwa, gdyz
    uznawała przebicie koła przez terorystę, w celu wywołania katastrofy w publicznym
    ruchu drogowym, za czyn huliganski o niskiej szkodliwości społecznej,
    a 100.000 wypadków rocznie Europie i połowa ma za przyczynę brak powietrza kole =
    koło przebite przez terorystę