  • 1. Data: 2016-12-21 10:58:16
    Temat: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Jak w temacie.

  • 2. Data: 2016-12-21 11:16:25
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 10:58, Ghost pisze:
    > Jak w temacie.
    Obowiązuje Euro6, a jak producent to sobie zorganizował, żeby to spełnić
    to już inna para kaloszy.

    Można przez dotrysk Adblue, można przez manipulację trybem pracy silnika
    podczas testu, może jakiś DPF. Do wyboru, do koloru ;)

    --
    viktorius

  • 3. Data: 2016-12-21 12:07:58
    Od: p...@g...com

    --Można przez dotrysk Adblue, można przez manipulację trybem pracy silnika
    podczas testu, może jakiś DPF. Do wyboru, do koloru ;)

    http://www.blaue-plakette.de/pl/info-niebieskiej-pla
    kietki/niebieska-strefa-ekologiczna/argumenty-przeci
    w-niebieskiej-plakietce.html

    inwestycja w nowe auto z silnikiem diesla jest mocno ryzykowna, jak zielonym w UE
    palma odbije i wprowadza regulacje na wzor tych w USA to bedzie pozamiatane

    tu jest fajny obrazek:
    http://www.autobild.de/bilder/diesel-mit-schadstoffk
    lasse-euro-6-3508579.html#bild3

    przy czym nawet auto z E6 nie spelnia wymagan USA w zakresie emisji NOx co w zasadzie
    konczy kariere diesla za wielka woda

    P.

  • 4. Data: 2016-12-21 16:01:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 10:58, Ghost pisze:
    > Jak w temacie.
    Generalnie to mocznik - można szczać do baku, byle końcówka do otworu
    pasowała... :-)
    T.

  • 5. Data: 2016-12-21 16:25:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Dec 2016 16:01:12 +0100, T.

    > Generalnie to mocznik - można szczać do baku,
    > byle końcówka do otworu pasowała... :-)

    Gorzej jak przymarznie. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2016-12-21 16:56:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To będzie za krótki ;-)

    -----

  • 7. Data: 2016-12-22 08:48:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.12.2016 o 12:07, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > przy czym nawet auto z E6 nie spelnia wymagan USA w zakresie emisji NOx co w
    zasadzie konczy kariere diesla za wielka woda

    no to będziemy jeździli elektrykami, które będą miały "dostawkę" w
    postaci generatora prądu zasilanego silnikiem.... diesla! bo generator
    nie musi mieć euro6
    ToMasz

  • 8. Data: 2016-12-22 10:11:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 21 Dec 2016 10:58:16 +0100, Ghost napisał(a):

    > Jak w temacie.

    Jak mógłby być?
    I dlaczego ktoś miałby to lać np. do Tesli? ;)

  • 9. Data: 2016-12-22 10:42:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...

    >Jak mógłby być?
    >I dlaczego ktoś miałby to lać np. do Tesli? ;)

    A no tak, zapomniałem dodać, że chodzi o Europę, nie o pociąg i parę innych
    detali.

  • 10. Data: 2016-12-22 11:23:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2016 08:48:46 +0100, ToMasz napisał(a):

    > no to będziemy jeździli elektrykami, które będą miały "dostawkę" w
    > postaci generatora prądu zasilanego silnikiem.... diesla! bo generator
    > nie musi mieć euro6

    Z drugiej strony poważniejsze inwestycje producentów w hybrydy przyniosą
    nowe modele i spadek cen Hybryda dobra rzecz i ostatecznie powinna być
    tańsza w naprawach niż tradycyjne auto.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl