eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >? › Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone
    uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
    Date: Tue, 7 Feb 2023 21:22:52 +0100

    jest zależny od instytucji(np. szkoły), która organizuje zbiórkę.

    > Nie chodzi o to, że jak się zbierze nakrętki to ktoś dostanie wózek czy protezę od
    sponsora.
    > Tylko to, dlaczego właśnie nakrętki?

    Zaczepiłem ostatnio gościa co wygarniał te nakrętki z pojemnika w
    kształcie serca. Powiedział, że to po prostu na tyle cenny surowiec, że
    im się opłaca - robią z tego pojemniki na śmieci. Pomijam fakt, że
    jeszcze to muszą segregować na tworzywa.
    Kiedyś słyszałem teorie, że nakrętki o tyle cenne, że kompaktowe - w
    jednostce objętości zmieści się b. dużo towaru. A poza tym, jak jest
    sama nakrętka, to gdzieś jest jej butelka - bez nakrętki - która może
    zostać łatwo zgnieciona w odróżnieniu od wyrzuconej pustej i zakręconej
    butelki.