    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy istnieje cos fi dla przebiegów odkszta?conych?
    Date: Wed, 04 Mar 2009 21:28:08 +0100

    pawel wrote:
    > Przepraszam nie wspó?czynnik odkszta?cenia tylko wspó?czynnik mocy.

    To wiem. Problem w tym, że z niezrozumiałech dla mnie powodów _musi_ się
    to nazywać cos fi mimo komplenie braku ksiązkowej interpretacji
    geometrycznej z sinusoidami. Mogę najwyżej stwierdzic, że cos fi nie
    okresla przesunięcia fazowego tylko udział mocy czynnej w pozornej jesli
    jest wymóg wpisania czegos w ta rubryke. Daletgo pytanie, czy
    współczynnik mocy mozna nazywac cos fi (bez względu co to fi znaczy) czy
    absolutnie nie.