-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
Date: Mon, 4 Jul 2016 14:50:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 43
Message-ID: <nldm3i$iq4$1@node1.news.atman.pl>
References: <b...@g...com>
<u...@m...org> <nlbica$4ne$1@node2.news.atman.pl>
<ztmga6ag8jsh$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1467636658 19268 83.142.198.226 (4 Jul 2016 12:50:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jul 2016 12:50:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.0
In-Reply-To: <ztmga6ag8jsh$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584879
[ ukryj nagłówki ]On 04.07.2016 13:10, Myjk wrote:
>> Wpuszczenie pewnej ilości pojazdów na buspasy nie powoduje na nich
>> korków, a jednocześnie zmniejsza obciążenie pozostałych pasów - wydaje
>> się, ze słuszne i chwalebne.
>
> Tylko dlaczego akurat taksówki?
Dlatego, że są jednoznacznie oznakowane (choć przewóz osób trochę miesza).
>> I teraz musisz tylko wymyśleć tak, żeby liczba tych uprzywilejowanych
>> nie powodowała utrudnień w ruchu autobusów, idealnie jakby
>> uprzywilejowanie byli w jakiś sposób "protransportowi" i tak,
>> Taxi - nie stoją całymi dniami na parkingach w centrum,
>
> Ja też nie stoję, tylko przejeżdżam drogą z BUSpasem z jednego końca
> miasta, na drugi koniec.
Ale inni stoją. Jakieś zasady muszą być i powinny być proste i
jednoznaczne oraz łatwe do weryfikacji. Jak to sobie wyobrażasz? Policja
wyciąga co 50 z buspasa i pyta się "czy nie zamierza pan/i zaparkować w
centrum, tylko proszę się zastanowic, bo jak tak to mandat"?
>> i ode mnie to co powinno mieć dostęp do buspasów a nie ma (w DC):
>> - wszelkie zorganizowane formy transportu jak autobysy i busy prywatne,
>> bo każdy taki to jednak mniej samochodów,
>
> Pod warunkiem, że jadą pełne, a nie na pustaka.
W sumie nawet nie - jakoś muszą wrócić w przeciwszczycie, więc zawsze
pełne nie będą, ale też przepustowości pasa nie ograniczą w sposób istotny.
>> - w zasadzie auta 4+, gdyby nie to, ze u nas się nie da,
>> bo skoro mogą prawie zwyczajne auta, to czemu ja też nie...
>
> Trzeba kontrolować. Patrol policji spokojnie by na siebie zarobił. :P
Zarobiłby albo i nie. Przede wszystkim policja nie jest od zarabiania. A
już teraz raczej tego nie ogarniają, co najwyżej kogoś przy okazji
namierzą (chlubnym wyjątkiem jest/był buspas na wiadukcie Poniatowskiego).
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.16 15:13 z
- 04.07.16 16:18 ddddddddd
- 04.07.16 16:36 ddddddddd
- 04.07.16 16:46 RoMan Mandziejewicz
- 04.07.16 17:09 ddddddddd
- 04.07.16 18:13 Sebastian Biały
- 04.07.16 19:21 Liwiusz
- 04.07.16 22:12 RadoslawF
- 04.07.16 22:43 cef
- 04.07.16 23:12 PiteR
- 04.07.16 23:24 Michał Baszyński
- 04.07.16 23:30 Michał Baszyński
- 05.07.16 01:17 RadoslawF
- 05.07.16 05:00 Budzik
- 05.07.16 05:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=