  • 21. Data: 2014-01-05 20:20:17
    Temat: Re: Czy kabel monitora mo?e nas ?ledzi??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 12:12:32 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 5 Jan 2014 17:51:30 +0100, "J.F."
    >>
    > Znaczy, polska tania sila robocza nie pzrebija sie bo NSA podluchuje?

    Ano, jak przeciwnik ma pelna wiedze, to moze i z drozsza wejsc.
    Wie jaka oferta, wie ile i komu lapowki dano..

    > jakos do tej pory nikt nie kwestionowal niekonstutucjonalnosci NSA

    A do podsluchu nie jest potrzebna zgoda sadu ?
    A do tej zgody podstawy wynikajace z innych zrodel ?

    Ale dawniej nie w taki sposob.

    J.

  • 22. Data: 2014-01-05 20:53:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 5 Jan 2014 20:18:06 +0100, Jaros?aw Soko?owski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    >Od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie,

    To twoje wrazenie. Proponuje popatzrec od srodka.

    A.L.

  • 23. Data: 2014-01-05 20:54:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 5 Jan 2014 20:19:56 +0100, Jaros?aw Soko?owski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    >Awansował od razu o dwa oczka do góry?! Przyznam, że temat śledzę
    >dość pobieżnie, w dodatku tylko w krajowych mediach, ale z tego co
    >do mnie dotarło, sądziłem dotychczas, że to po prostu facet, który
    >pracował w jakimś amerykańskim TLS i postanowił ujawnić wkurzające
    >go informacje do jakich miał dostęp.
    >
    >Jarek

    Z tego co tu sie mowi wyglada ze legenda o "uczciwym Snowdenie"
    rozprowadzana jest glownie do uzytku tak zwanych "useful idiots"

    A.L.

  • 24. Data: 2014-01-05 22:29:10
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 05.01.2014 o 19:10 A.L. <a...@a...com> pisze:

    > No a ty dalej uwazasz ze polska technologie nie wygrywa z amerykanska
    > tylko pzrez podluchy NSA?...
    Tego poza samymi zainteresowanymi nikt nie wie, mnie zastanowiła
    różnorodność możliwości śledzenia pacjenta. Wydawało się dotąd że
    niebezpieczne są np wirusy, a tu okazuje się że prawie każdy drobny sprzęt
    ma furtki którymi mozna wnikać w sieć czy system, a co się stanie jak to
    wycieknie? teraz wyciekło tylko info że coś takiego istnieje, a jak
    wycieknie więcej? wtedy także my przestaniemy być bezpieczni, antywirus
    nie wystarczy, trzeba bedzie mieć dwa kompy jeden do pracy a drugi do
    przeglądania internetu. Wcale mnie nie bawi mnie ta perspektywa.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 25. Data: 2014-01-06 02:26:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > Ja slyszalem ze pralka i lodowka tez moze nas sledzic. I rozne inne
    > spzrety domowe tez. Ale nie diwiedzialem sie jakie. Nie zdazylem.
    > Wizyty w szpitalu sa krotkie i tylko raz w tygodniu. Dowiem sie przy
    > nastepnej wizycie

    Mnie wczoraj wyśledził nieczynny toster, o szczegóły dopytam swojej Pani
    Doktór, czy jej przypadkiem nie śledzi mikser? :)))
    Ale na razie muszę się na wizytę u niej zamówić :)))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 26. Data: 2014-01-06 02:43:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 02:26:23 +0100, ACMM-033 napisał(a):

    > Mnie wczoraj wyśledził nieczynny toster, o szczegóły dopytam swojej Pani
    > Doktór, czy jej przypadkiem nie śledzi mikser? :)))
    > Ale na razie muszę się na wizytę u niej zamówić :)))

    A telewizor cie nie sledzi ?

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14995778,LG_przy
    znaje__Nasze_telewizory_zbieraja_dane_bez_zgody.html

    J.

  • 27. Data: 2014-01-06 11:35:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.01.2014 o 02:26 ACMM-033 <v...@i...pl> pisze:

> [...]
    > Doktór, czy jej przypadkiem nie śledzi mikser? :)))
    > Ale na razie muszę się na wizytę u niej zamówić :)))
    Nie sądziłem że aż tyle/tylu troli jest na grupie, przeczytałeś chociaż
    artykuł który podlinkowałem czy tak tylko z "czapki" sobie trolujesz?

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 28. Data: 2014-01-06 11:43:14
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]

    > Doktór, czy jej przypadkiem nie śledzi mikser? :)))
    > Ale na razie muszę się na wizytę u niej zamówić :)))
    Aa jeszcze żebyś się za dobrze nie czuł to podsyłam parę linków:

    http://www.dobreprogramy.pl/Francuski-wywiad-przylap
    any-na-falszowaniu-certyfikatow-SSL-Googlea,News,498
    73.html

    http://www.dobreprogramy.pl/Smartfony-urzadzenia-kto
    rych-zabezpieczyc-sie-nie-da,News,49268.html

    http://www.dobreprogramy.pl/Ultradzwiekowe-ukryte-si
    eci-dzieki-technice-floty-badBIOS-jednak-mozliwy,New
    s,49552.html

    Na śledzący telewizor linka już dostałeś.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 29. Data: 2014-01-06 14:14:31
    Od: Jacek <a...@o...pl>

> [...]

    > Doktór, czy jej przypadkiem nie śledzi mikser? :)))
    > Ale na razie muszę się na wizytę u niej zamówić :)))

    Witaj w Ameryce.

  • 30. Data: 2014-01-06 14:49:24
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 06-01-2014 02:26, ACMM-033 wrote:

> [...]
    > Doktór, czy jej przypadkiem nie śledzi mikser? :)))
    > Ale na razie muszę się na wizytę u niej zamówić :)))

    Uważaj na buty, one podążają Twoim śladem.
    K.