  • 11. Data: 2010-11-02 10:12:29
    Temat: Re: Czy to niewydolność zasilacza?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e...@4...ne
    t...

    > Sekcja zasilania w płytach lubi padać.
    > Tak jak sugeruje Przemek, sprawdź czy elektrolity nie są napuchnięte.
    > Jeśli
    > nie potrafisz tego ocenić, to zrób im dobre foty i wstaw na neta.
    > Jak elektrolity będą wizualnie dobre, to najlepiej pożyczyć markowy i
    > mocny
    > zasilacz i sprawdzić czy będzie OK.

    Obejrzałem kondensatory na płycie. Wszystkie wyglądają ładnie - żaden nie
    napuchł.
    Wymyśliłem więc, że kupię silniejszy zasilacz, aten Tagan pójdzie do
    komputera, który planuję złożyć dla dziecka ze starych elementów.

    Polećcie jakiś zasilacz. Czy 500W Modecom z wiatrakiem 12-14 cm - będzie ok?
    Cena poniżej 200 zł wydaje się aktrakcyjna.

  • 12. Data: 2010-11-02 12:29:35
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" napisał:

    > To koniec dziwnych objawów. Gdzie szukać przyczyny?

    Zmierzyć napięcia miernikiem cyfrowym. Jeśli będą nieprawidłowe, to wiadomo
    że zasilacz. Jeśli prawidłowe odłącz od zasilania i płyty wszystko co
    możliwe. Zostaw tylko minimum. Dysk systemowy i grafikę. I teraz próbuj
    uruchamiania i wykonuj pomiar napięć.

    Remek

  • 13. Data: 2010-11-02 12:42:15
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zmierzyć napięcia miernikiem cyfrowym.

    A anologowym nie można?

  • 14. Data: 2010-11-02 12:42:51
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > A anologowym nie można?

    Analogowym :)

  • 15. Data: 2010-11-02 13:02:49
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Marcin N pisze:

    > Polećcie jakiś zasilacz. Czy 500W Modecom z wiatrakiem 12-14 cm - będzie
    > ok? Cena poniżej 200 zł wydaje się aktrakcyjna.

    Wg mnie wystarczy porządny zasilacz 400W do tej konfiguracji.
    Może Amacrox Warrior 80Plus AX400-80EN 400W za ok 180 zł?

    Pzdr, OMSON

  • 16. Data: 2010-11-02 18:03:20
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 13:42, Santana pisze:
    > A anologowym nie można?

    To zależy jaką ma tolerancję błędu? Powyżej 5% zabawa traci sens;)