  • 21. Data: 2010-12-10 10:51:18
    Temat: Re: Czym podłączyć rzutnik z laptopem (20m)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-12-2010 o 19:34:33 Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    napisał(a):

    > No i zaletą jest, że można sobie puścić jakiegoś DVD czy innego Bluraja
    > :-)
    No dokłądnie, będzie to przyszłościowe.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2010-12-10 17:38:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 21:40, janusz_kk1 pisze:
    > Witam
    > Pewna instytucja budżetowa robi remont sali konferencyjnej.
    > Jak to budżet pieniędzy mają tylko na remont, sprzet
    > będzie kupowany w przyszłym roku, ale teraz trzeba pochować
    > kable i jest problem czym połączyć rzutnik który będzie
    > wisiał pod sufitem z prawdopodobnie laptopem który będzie w kącie
    > sali w takim jakby barku. Sprzętu na razie nie ma, acha z tego laptopa
    > bedzie jeszcze łączony drugi ekran w pomieszczeniu tłumaczy żeby
    > widzieli co się wyświetla.
    > Macie jakieś pomysły? Bo ja mam jeden pomysł ale czekam na wasze opinie.

    A może jeszcze inaczej?

    Może podwiesić projektor WiFi?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 23. Data: 2010-12-10 18:24:40
    Od: robmac <r...@k...pl>

    On 9 Gru, 09:35, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Vga odpada, najmniejsza rozdz rzutnika to 1024*768 co daje z grupsza 60Mhz
    > za dużop jak na tkie kable, będzie problem z odbiciami.

    Ja się nie znam. Robiłem kable na ponad 40m i w 1280x1024 chodziło bez
    problemu,
    a obraz nie miał zauważalnych zniekształceń. Ale jak na początku
    zaznaczyłem
    nie znam się, więc nie wiedziałem, że nie będzie działać :)

    Co do innych interfejsów wideo, to myslę, że na tą odległość dać
    extender na skrętkę -
    np. HDMI-UTP.

    --
    Robert

  • 24. Data: 2010-12-10 19:20:25
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 18:38:49 Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A może jeszcze inaczej?
    >
    > Może podwiesić projektor WiFi?
    Ale do tego nie potrzebuje specjalnych kabli tak że zawsze w przyszłości
    go mozna dać. Dzięki za pomysł.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 25. Data: 2010-12-10 19:23:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 19:24:40 robmac <r...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaznaczyłem
    > nie znam się, więc nie wiedziałem, że nie będzie działać :)
    Wiesz kabel kablowi nie równy, ponadto nie ja to robię tylko elektryk
    inie mam nad nim żadnej kontroli, ja tylko doradzam inwestorowi bo on
    jest zielony jak szczypiorek na wiosnę.

    > Co do innych interfejsów wideo, to myslę, że na tą odległość dać
    > extender na skrętkę -
    > np. HDMI-UTP.
    >
    > --
    > Robert
    Dlatego poleciłem dac tam podwójną skrętkę, zawsze to można będzie w
    przyszłości wykorzystać.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 26. Data: 2010-12-10 22:19:28
    Temat: Re: Czym podłšczyć rzutnik z laptopem (20m)
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Dec 2010 00:26:51 +0100, J.F. wrote:

    > Display Port.

    daje się przełożyć na DVI-I i za tym na HDMI.
    Piszę z doświadczenia, mam Thinkpada z DP, adapter na DVI, adapter na HDMI
    i sprawdzone we wszystkich możliwych kombinacjach.

    Marek

  • 27. Data: 2010-12-21 21:43:51
    Od: Piotr Gorski <p...@p...pl>

    Dnia 09.12.2010 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał/a:

    > Vga odpada, najmniejsza rozdz rzutnika to 1024*768 co daje z grupsza 60Mhz
    > za dużop jak na tkie kable, będzie problem z odbiciami.

    Na codzień używam kabli VGA o długości 46,5 m produkcji Kramer Tools i nie
    ma odbić żadnych.

    --
    Piotrek Górski

  • 28. Data: 2010-12-22 09:11:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-12-2010 o 22:43:51 Piotr Gorski <p...@p...pl> napisał(a):

    > Na codzień używam kabli VGA o długości 46,5 m produkcji Kramer Tools i
    > nie
    > ma odbić żadnych.
    Ale teraz notebooki nie mają wyjść vga bo to wymierająca technologia, tak
    że
    bez sensu jest się w to pchać.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 29. Data: 2010-12-22 11:22:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gorski" <p...@p...pl> napisał w
    > Na codzień używam kabli VGA o długości 46,5 m produkcji Kramer
    > Tools i nie
    > ma odbić żadnych.

    A jakosc sygnalu nie cierpi na takim kablu ?

    J.

  • 30. Data: 2010-12-23 20:48:06
    Od: Ciapul <c...@g...com>

    Kilka skrętek SFTP + zasilanie, a jak będzie wiadomo co potrzeba to
    odpowiedni Extender. Wtedy można puścić po tym DVI, HDMI, VGA co dusza
    zapragnie.