  • 21. Data: 2010-10-27 17:02:57
    Temat: Re: Czym zmyć długopis z LCD?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 17:24:39 +0200, Piotr Fonon napisał(a):

    > Jest to ostrzeżenie o charakterze ogólnym. "Żaden alkohol" - trudno
    > przypuszczać, by KAŻDY był agresywny. Napisali tak "z ostrożności
    > procesowej". Czyściłem rozmaite panele etanolem bez ujemnych
    > konsekwencji, co nie znaczy że wszystkie są niewrażliwe na ten alkohol.

    Zapytałeś kto i gdzie ostrzega. :)

    [ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong ]
    [ Profession. The Wrong Species. ("House M.D. 4x07 Ugly") ]

  • 22. Data: 2010-10-27 17:04:45
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 27.10.2010 18:34, animka wrote:

    > Czy ktoś tu napisał o myciu ekranu monitora?
    > Ja swój sprzęt (ale nie ekrany) myję szmatką z cifem lub spirytusem (ale
    > nie salicylowym).

    Przciez cif rysuje...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 23. Data: 2010-10-27 17:34:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-27 19:04, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Przciez cif rysuje...

    Nie, Cif to taka gęsta śmietanka :-) Ja kupuję taki w zółtych
    plastikowych "buteleczkach".

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-10-27 19:07:03
    Temat: Re: Czym zmyć długopis z LCD - Problem rozwiązany.
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Zeszło wszystko izopropylenowym preparatem do czyszczenia obwodów
    drukowanych.

    Dzięki za podpowiedzi i wykazaną troskę o powierzchnię mojego starego ale
    nowego już monitora:)

    Marek

  • 25. Data: 2010-10-27 19:31:03
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Przemysław Ryk napisał(a):
    > Zapytałeś kto i gdzie ostrzega. :)
    No właśnie - trzeba do tych ostrzeżeń podchodzić z rezerwą.
    f.

  • 26. Data: 2010-10-27 19:52:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 21:31:03 +0200, Fonon napisał(a):

    > No właśnie - trzeba do tych ostrzeżeń podchodzić z rezerwą.

    Nie o to się rozchodziło. :)

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 27. Data: 2010-10-27 20:07:43
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    tarnus napisał(a):
    > Zeszło wszystko izopropylenowym preparatem do czyszczenia obwodów
    > drukowanych.
    Jednak zaryzykowałeś. Alkohol izopropylowy - raczej bezpieczny, ale
    preparat do czyszczenia obwodów drukowanych, to już gruba przesada. To
    są raczej agresywne środki...
    f.

  • 28. Data: 2010-10-27 20:23:14
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jednak zaryzykowałeś. Alkohol izopropylowy - raczej bezpieczny, ale
    > preparat do czyszczenia obwodów drukowanych, to już gruba przesada. To są
    > raczej agresywne środki...

    Nic się na szczęście nie stało. Przypomniałem sobie o tym jak widziałem w
    serwisie telefonów komórkowych gdy gostek wpakował cały telefon do tego
    włącznie z wyświetlaczem a następnie suszył suszarką.

    Marek

  • 29. Data: 2010-10-28 06:29:18
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przciez cif rysuje...

    Nie, Cif to taka gęsta śmietanka :-) Ja kupuję taki w zółtych
    plastikowych "buteleczkach".

    Cify są rózne. Jest też taki lekko ścierny którym można nieuwaznie zmatowić
    lakierowane lub polerowane powierzchnie.

    Marek

  • 30. Data: 2010-10-28 10:49:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-28 08:29, marko1a pisze:

    > Nie, Cif to taka gęsta śmietanka :-) Ja kupuję taki w zółtych
    > plastikowych "buteleczkach".
    >
    > Cify są rózne. Jest też taki lekko ścierny którym można nieuwaznie zmatowić
    > lakierowane lub polerowane powierzchnie.

    Ja kupuję Cream. Myję tym srebrną obudowę telewizora, miniwieżę,
    drukarkę, monitor (oprócz ekranu oczywiście), inny sprzęt elektroniczny,
    okna plastikowe (ramy), podłogę w kuchni, kuchenkę, metalowy
    zlewozmywak, umywalkę itd. itd. Bierze się tego Cifa trochę na zwilżoną
    szmatkę i czyści sprzęt.

    --
    animka