  • 1. Data: 2012-11-07 21:08:17
    Temat: Darmowa telewizja
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Po jednej z wielu reklam cyfrowej telewizji naziemnej, w których
    jest ona przedstawiana jako _bezpłatna_, napisałem w końcu
    do Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji (cyfryzacja.gov.pl)
    pytanie, na czym to polega - czy nie będzie konieczności płacenia
    abonamentu. Otrzymałem odpowiedź, ale trochę niejasną. Brzmi tak:

    (...)
    "Oferta nadawana w ramach MUX 1-3 jest niekodowana, w związku
    z czym nie są pobierane opłaty za ich odbiór.

    Abonament radiowo-telewizyjny jest opłatą niezależną i zgodnie
    z art. 2. ust. 1. ustawy o opłatach abonamentowych jest pobierany
    za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych". (...)

    Tak jak przypuszczałem, płacić za darmową telewizję jednak trzeba...

    P.

  • 2. Data: 2012-11-08 01:55:54
    Temat: Re: Darmowa telewizja
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych". (...)
    >

    > Tak jak przypuszczałem, płacić za darmową telewizję jednak trzeba...

    Czy zmienili już treść ustawy bo dotychczas pisało że chodzi o odbiornik
    który jest w stanie odbierać sygnał natychmiast. Jednak starsze odbiorniki
    potrzebują dodatkowego sprzętu by odbierać telewizję cyfrową. Czyli nie
    spełniają wymogów by trzeba było płacić abonament.

  • 3. Data: 2012-11-08 11:50:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 01:55:54 +0100, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > potrzebują dodatkowego sprzętu by odbierać telewizję cyfrową. Czyli nie
    > spełniają wymogów by trzeba było płacić abonament.

    I dlatego trzeba będzie płacić za odbiornik STB DVB-T

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-11-08 21:04:57
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > I dlatego trzeba będzie płacić za odbiornik STB DVB-T

    Tylko że STB także potrzebuje drugiego urządzenia, tym razem aby
    wyświetlić zdekodowany obraz.

  • 5. Data: 2012-11-08 21:34:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 21:04:57 +0100, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Tylko że STB także potrzebuje drugiego urządzenia, tym razem aby
    > wyświetlić zdekodowany obraz.

    W ustawie nie ma nic o wyświetlaniu, tylko o odbieraniu

  • 6. Data: 2012-11-08 21:59:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > W ustawie nie ma nic o wyświetlaniu, tylko o odbieraniu

    Bez wątpienia STB jest ODBIORNIKIEM sygnału telewizyjnego :-P

  • 7. Data: 2012-11-08 22:03:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 08.11.2012 21:59, Maciej Bebenek wrote:

    > Bez wątpienia STB jest ODBIORNIKIEM sygnału telewizyjnego :-P

    a co jak znajdą u mnie w kieszeni odbiornik usb?
    handel czy własny użytek ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-11-08 23:28:29
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-07 21:08, Piotrne pisze:
> [...]
    > z art. 2. ust. 1. ustawy o opłatach abonamentowych jest pobierany
    > za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych". (...)

    Zdaje się, że za posiadanie (pierwszego, bo za wiele odbiorników płaci
    się jeden abonament) sprawnego urządzenia do odbioru sygnału.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 9. Data: 2012-11-09 01:14:01
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Krycha_net napisał:

    > Zdaje się, że za posiadanie (pierwszego, bo za wiele odbiorników płaci
    > się jeden abonament)

    Chyba, ze jest się firmą (ponoć nie dotyczy sprzedawców RTV)

  • 10. Data: 2012-11-09 08:38:23
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-09 01:14, Mr Misio pisze:

    > Chyba, ze jest się firmą (ponoć nie dotyczy sprzedawców RTV)

    Firmy płacą za każdy odbiornik.

    Krycha.