eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x dłużej niż włączony z kartą ? › Re: Dlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x dłużej niż włączony z kartą ?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x
    dłużej niż włączony z kartą ?
    Date: Mon, 05 Dec 2022 22:45:27 GMT

    On 2022-12-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    baterie, aby telefon był zawsze aktywny, nawet po wyłączeniu.
    stacjami bazowymi i przekazuje Google lokalizację dla usługi Street View w nawigacji
    dla kierowców.

    nawet po zamknięciu, zawsze jest aktywna i slucha naszych rozmów w domu i wysyla
    treśc do centrali przez cała dobę.

    > Mozna, ale nie lepiej z telefonu udostępnic internet?

    stara bakterię, aby wyprowadzić same styki na zewnątrz.

    > Nie jest to takie proste, a juz zupelnie trudne, jak bateria
    > niewymienna :-)
    >
    > Moze prosciej jakis amperomierz na USB - jesli bierze duzo, to
    > powinien uzupelniac przy naladowanej baterii.
    >
    > Ale zaraz ... masz powiedzmy 90% naladowania, wylaczasz telefon,
    > wyciagasz karte sim lub nie, czekasz pare godzin, wlaczasz telefon
    > i ile masz w baterii? 90%, 89%, 80%, 50%, 10% ?
    >
    > Bo na moj gust, to przez pare godzin raczej mało ubedzie.

    W takich Redmi 4A i 7A, LG mini starszej generacji, bez kart sim ubywa
    jakieś 20-40% po jakimś roku, czyli tyle ile można się spodziewać.

    --
    Marcin