eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x dłużej niż włączony z kartą ? › Re: Dlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x dłużej niż włączony z kartą ?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 5 Dec 2022 16:24:28 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x
    dłużej niż włączony z kartą ?
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 5 December 2022 at 16:29:03 UTC+1, J.F wrote:
> [...]
    baterie, aby telefon był zawsze aktywny, nawet po wyłączeniu.
    stacjami bazowymi i przekazuje Google lokalizację dla usługi Street View w nawigacji
    dla kierowców.

    nawet po zamknięciu, zawsze jest aktywna i slucha naszych rozmów w domu i wysyla
    treśc do centrali przez cała dobę.

    > Mozna, ale nie lepiej z telefonu udostępnic internet?
    stara bakterię, aby wyprowadzić same styki na zewnątrz.

    jest opcja usb tethering
    ale telefon nie ma aktywnego usb OTG
    to się nie aktywuje
    muszę zmienić telefon