eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x dłużej niż włączony z kartą ? › Re: Dlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x dłużej niż włączony z kartą ?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 5 Dec 2022 16:25:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dlaczego wyłączony smartfon z wyjętą kartą sim ładuje się 2 x
    dłużej niż włączony z kartą ?
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 5 December 2022 at 23:45:28 UTC+1, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    baterie, aby telefon był zawsze aktywny, nawet po wyłączeniu.
    stacjami bazowymi i przekazuje Google lokalizację dla usługi Street View w nawigacji
    dla kierowców.

    nawet po zamknięciu, zawsze jest aktywna i slucha naszych rozmów w domu i wysyla
    treśc do centrali przez cała dobę.

    stara bakterię, aby wyprowadzić same styki na zewnątrz.

    > W takich Redmi 4A i 7A, LG mini starszej generacji, bez kart sim ubywa
    > jakieś 20-40% po jakimś roku, czyli tyle ile można się spodziewać.
    >
    > --
    > Marcin
    to włącz ładowanie i sprawdź prędkośc narastania procentow