  • 71. Data: 2012-12-01 23:55:29
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A do kazdej osobowki wejda 4 osoby, jak juz maxa liczymy... (tak, wiem, ze
    czesciej
    > max w tramwaju niz w osobowce)

    E tam 4 :)
    http://www.bahninfo-forum.de/embed_images/a1c/0a8/96
    a/d04/7ab/8f5/c1f/7e9/8d2/a2e/e6_1200x920.jpg

    sz.

  • 72. Data: 2012-12-02 06:43:14
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    > Ciekawe. Czekam więc na zalewanie ciągów tramwajowych asfaltem
    > i puszczanie tamtędy autobusów. Trakcję jak mniemam powiesić będzie
    > można np. pod balonami.

    A niby czemu? Zachowana jest skrajnia drogowa na skrzyżowaniu drogi
    kołowej z torem tramwajowym? Zachowana. Znaczy sieć trakcyjna wisi na
    właściwej wysokości. A słupy stać mogą poza jezdnią w ogóle. Tak coś
    ostatnio nam Most Śląsko - Dąbrowski i kawał Solidarności tak
    zorganizowali że autobusy zasuwają środkiem po torowisku i stają na tych
    samych przystankach - bo stanie na osobnych zupełnie już korkowało ulicę.

    --
    Darek
    P.S. Gdzie żeś ty bywał, czarny baranie? Długo cię tu nie widziano!

  • 73. Data: 2012-12-02 11:36:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-01 23:00, Axel wrote:

    > A do kazdej osobowki wejda 4 osoby, jak juz maxa liczymy... (tak, wiem,
    > ze czesciej max w tramwaju niz w osobowce)

    Dobra - uwzględnijmy pod jednym warunkiem - ja znajdę 1000 osób w 10
    tramwajach pod rząd, a ty 1000 osób w 250 samochodach pod rząd;) Jak już
    dyskutujemy o przepustowościach, to dyskutujmy o realnych. Ja też mogę
    policzyć 4 wagonowe tramwaje;)

    > No, jak sie policzy prad uzyskany z wegla brunatnego, to nie wiem, czy
    > tak idealnie wyjdzie.

    Idealnie nie - w porównaniu do silnika spalinowego - kosmicznie lepiej.

    Shrek.

  • 74. Data: 2012-12-02 12:57:11
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl...

    > Idealnie nie - w porównaniu do silnika spalinowego - kosmicznie lepiej.

    Uwzgledniajac oddzialywanie kopalni odkrywkowych na srodowisko? Nooo, nie
    jestem taki przekonany.

    --
    Axel

  • 75. Data: 2012-12-02 13:04:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-02 12:57, Axel wrote:

    > Uwzgledniajac oddzialywanie kopalni odkrywkowych na srodowisko? Nooo,
    > nie jestem taki przekonany.

    No w sumie racja. Ale wszystko kwesją definicji. Wydobycie i transport
    ropy też takie fajne nie jest.

    Shrek.

  • 76. Data: 2012-12-02 14:25:37
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > skoro to takie proste to dawaj, pokaż swoją madrość

    Nie będę Cię wyręczał w myśleniu, osiołku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 77. Data: 2012-12-02 14:26:36
    Od: tÎż

    Shrek wrote:

> [...]
    > Dzwigowa? - 34k na dobę, więc może w szczycie się do tego zbliża. Tylko,
    > że na Dźwigowej masz już max, a do tramu spokojnie zamiast 100 wejdzie

    Dlaczego raz liczysz ludzi, a raz pojazdy?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 78. Data: 2012-12-02 16:22:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 Dec 2012 13:26:36 GMT, tÎż napisał(a):

    > Dlaczego raz liczysz ludzi, a raz pojazdy?

    Bo prawde mowiac te samochody to z reguly 1 osobe wioza.

    J.

  • 79. Data: 2012-12-02 16:24:50
    Od: tÎż

    J.F. wrote:

    > Bo prawde mowiac te samochody to z reguly 1 osobe wioza.

    Przyjrzyj się dokładnie. Poza tym są jeszcze autobusy i to w sporej
    liczbie. Do tego dochodzą inne mankamenty takiego porównania, jak np.
    wybór przykładu z dupy -- Dźwigowej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 80. Data: 2012-12-02 18:53:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-02 14:26, t? wrote:

    > Dlaczego raz liczysz ludzi, a raz pojazdy?

    Liczę ludzi - jeden samochód = 1,2 ludzia, tak wynika ze statystyk.
    Dodam jeszcze, że przejazd Wiatraczna-Centrum tramwajem, spełnia z
    grubsza ogólnie przyjęte normy w Europie, czego nie da się powiedzieć o
    przejeździe samochodem Ratusz Bemowo - węzeł Łopuszańska (choć to zależy
    od przyjętych norm;).

    Shrek.