  • 1. Data: 2017-06-30 22:31:25
    Temat: Dłużej tego nie wytrzymam!
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    kilka dni nie zaglądałem i niestety to co widzę mocno mnie zniesmaczyło.
    Cała grupa dała się strolować. 80% wątków to:

    Tesla
    Ekologiczne elektryki;)
    Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    tesla u zachara
    Sukces polskiego elektryka
    Audi też wchodzi w elektryki

    No i oczywiście blog passatowy :(

    Nie idźcie tą drogą ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 2. Data: 2017-06-30 22:51:05
    Temat: Re: Dłużej tego nie wytrzymam!
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:
    > Hello!

    Hello!

    > kilka dni nie zaglądałem

    Bardzo się wszyscy stęskniliśmy ;-)

    > i niestety to co widzę mocno mnie zniesmaczyło.
    > Cała grupa dała się strolować.

    Co Ty tu ostatnio napisałeś?

    > 80% wątków to:

> [...]

    Każdy pisze o tym co go ciekawi.
    Elektryczne samochody to ostatnio modny temat.

    Jaki temat Ciebie ciekawi? Napisz o tym!

    > No i oczywiście blog passatowy :(

    Passat to bardzo popularny samochód w Polsce! :-)

    > Nie idźcie tą drogą ;)

    Ty nie idź - zamiast biernie krytykować że ludzie piszą na tematy ktore ich
    interesują napisz coś na temat ktory Ciebie interesuje!

    Pozdrawiam...

  • 3. Data: 2017-06-30 22:56:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 22:31, Mirek Ptak pisze:

    > Nie idźcie tą drogą ;)

    No to zarzuć tematem.

  • 4. Data: 2017-06-30 23:26:55
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 30 Jun 2017 22:31:25 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Nie idźcie tą drogą ;)

    Jeden "amerykaniec" leczy swoje kompleksy. Trzeba przeczekać ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 5. Data: 2017-07-01 03:10:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A nam sie podobaja tematy i chuj. Nie pasuje wolna droga zeby zamknac drzwi z drugiej
    strony.

  • 6. Data: 2017-07-01 14:11:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Mirek Ptak pisze tak:

    > kilka dni nie zaglądałem i niestety to co widzę mocno mnie
    > zniesmaczyło. Cała grupa dała się strolować. 80% wątków to:

> [...]

    Byłem w salonie Tesli. Toż to wypraska z amelinium ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 7. Data: 2017-07-01 15:27:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Byłem w salonie Tesli. Toż to wypraska z amelinium ;)

    Gdzie jest bardziej "cool" - w salonie Tesli czy salonie Appla? ;-)

  • 8. Data: 2017-07-01 15:51:44
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Gdzie jest bardziej "cool" - w salonie Tesli czy salonie Appla? ;-)

    Zależy jak w tych salonach ustawia Klimę.

  • 9. Data: 2017-07-01 15:52:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    <n...@n...pl> wrote:

    >Jeden "amerykaniec" leczy swoje kompleksy. Trzeba przeczekać ;)

    A konkretnie narcystyczna potrzebę bycia dostrzeganym.

  • 10. Data: 2017-07-01 19:50:45
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Zenek Kapelinder" wrote in message
    ps.com...

    > A nam sie podobaja tematy i chuj. Nie pasuje wolna droga zeby zamknac
    > drzwi z drugiej strony.

    Komu "nam"?
    Nam się nie podobają. A jesteśmy tu dłuuuugo....

    --
    Axel