  • Data: 2019-02-27 11:30:57
    Temat: Re: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Tuesday, February 26, 2019 at 7:10:43 PM UTC+1, RoMan Mandziejewicz
    wrote:

    >dokladnie, taki "flak" przestaje byc matematycznym kolem/okregiem,
    >zachowuje sie troche jak gasienica ;)

    Ale jak felga zrobi jeden, no - lepiej rozwazyc 100 obrotow, to obwod
    opony tez zrobi 100 obrotow.
    A obwod liczy sobie np 2m jak slabo napompowany i 2.01m jak mocno.

    I nie wiem, czy nie przesadzilem z tym 1cm.

    Wiec gasienica, ale jakas dziwna.

    I ciekawe, gdzie sie to podziewa ...

    J.