-
X-Received: by 2002:a81:1d58:: with SMTP id d85mr5826997ywd.286.1551364762294; Thu,
28 Feb 2019 06:39:22 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:1d58:: with SMTP id d85mr5826997ywd.286.1551364762294; Thu,
28 Feb 2019 06:39:22 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!fee
der6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.co
m!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no4587434qta.0!news-out.g
oogle.com!o7ni1760qta.1!nntp.google.com!m21no4587428qta.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Feb 2019 06:39:21 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5c72353e$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <5c712de1$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
<q4sa8o$iqf$1@node1.news.atman.pl>
<5c72353e$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Feb 2019 14:39:22 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 33
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651275
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 24 lutego 2019 00:10:08 UTC-6 użytkownik Peter napisał:
> W dniu 2019-02-23 o 21:26, Jacek pisze:
> > W dniu 23.02.2019 o 12:26, Peter pisze:
> >> i odwrotnie jak spuszczę powietrze (dużo) to spalanie sie nie zmienia
> >> (teoretycznie)
> >>
> >> przypuszczam dlaczego ...
> > Dlaczego?
> > Zrób doświadczenie i przejedź się rowerem z mocno napompowanymi oponami,
> > a potem spuść powietrze i porównaj, jak się jedzie. Nie musisz zaraz,
> > możesz na wiosnę.
> > Jacek
> >
> wiem, dlatego napisałem teoretycznie, samochód jest homologowany na
> konkretnych fabrycznych oponach z konkretnym ciśnieniem powiedzmy 2bary
>
> jak zmieniam ciśnienie w oponach to zmienia się średnica koła która
> zaburza wynik przejechanej odległości i niweluje zysk/stratę na oporach
> toczenia, więc jak się tego nie uwzględni to wychodzi że różnicy prawie
> nie ma a jak się uwzględni to różnica w spalaniu jest nawet 10%
Lol. Nie brnij w te teorie.
Bylo juz tyle flejmow na ten temat ze chyba tylko ten o zerwanej nitce byl dluzszy.
Najnowsze wątki z tej grupy
- malowanie samochodu
- News from Poland
- Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Co to za kabelek się dynda?
- czarny punkt - Małdyty
- Protesters attempt to storm Tesla's factory in Germany
- przydałaby się grupa o wszystkim
- Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
Najnowsze wątki
- 2024-06-10 wyobrazcie sobie ze
- 2024-06-10 malowanie samochodu
- 2024-06-10 News from Poland
- 2024-06-10 Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-06-09 Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- 2024-06-11 Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-11 Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-09 Miernik szybkości netu
- 2024-06-11 Panele PV w pionie (prawie).
- 2024-06-11 czy ta grupa żyje?
- 2024-06-11 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=