  • 11. Data: 2021-10-03 18:59:48
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.10.2021 o 22:59, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=7sMbKoGV0fA
    Zadałem sobie kiedy trudu i policzyłem znaki na 25 kilometrowym odcinku
    drogi 44.
    Było tego 192 (nie liczyłem tabliczek pod znakami, jako odrębnych
    znaków). Wychodzi, że średnio jest jeden znak na 130 metrów. Jadąc około
    36 km/h mamy co 10 sekund nowy znak.
    Jacek

  • 12. Data: 2021-10-03 19:09:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.10.2021 o 18:59, Jacek pisze:
> [...]
    > Było tego 192 (nie liczyłem tabliczek pod znakami, jako odrębnych
    > znaków). Wychodzi, że średnio jest jeden znak na 130 metrów. Jadąc około

    Powtórzenia liczyłeś?

    Problemem jest raczej to, że to jest zorientowane na pasożytów
    społecznych niż zwykłych kierowców. To co w wypowiedzi jest.

  • 13. Data: 2021-10-04 06:52:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-10-2021 o 16:19, T. pisze:

    > A tu dzisiejszy przykład, o czym p. Sośnierz nie ma pojęcia:
    > https://www.wnp.pl/budownictwo/drogowa-trasa-srednic
    owa-wciaz-faluje,496569.html

    A co to ma wspólnego z jakimś Sośnierzem i co w ogóle chodzi?
    Oczywiście to jest grupa dla umiejących czytać, więc linki do video
    można sobie w buty wadzić, jeszcze zanim się je wyśle.

  • 14. Data: 2021-10-04 10:07:29
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 3.10.2021 o 16:19, T. napisał:

    > A tu dzisiejszy przykład, o czym p. Sośnierz nie ma pojęcia:
    > https://www.wnp.pl/budownictwo/drogowa-trasa-srednic
    owa-wciaz-faluje,496569.html

    No o czym, pierdoło saska z galicyjskiego Pcimia k.Bajtka?
    Tu jest Usenet, to jest grupa dyskusyjna, więc copypastowanienie
    tylko, nie wystarcza. Zatem, jak mawiali starocerkiewni Słowianie
    przy takich pierdołach:

    --
    ????? ?a ???!

  • 15. Data: 2021-10-04 10:53:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/10/2021 17:59, Jacek wrote:
> [...]
    > Było tego 192 (nie liczyłem tabliczek pod znakami, jako odrębnych
    > znaków). Wychodzi, że średnio jest jeden znak na 130 metrów. Jadąc około

    Najlepiej to widac, jak jedziesz od strony Niemiec do Polski przez
    Kolbaskowo. Po przekroczeniu granicy pojawia sie las znakow, doslownie.

  • 16. Data: 2021-10-04 11:56:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Oct 2021 09:53:54 +0100, w <sjeff2$e4v$1$horizn@news.chmurka.net>, K
    <n...@e...com> napisał(-a):

    > Najlepiej to widac, jak jedziesz od strony Niemiec do Polski przez
    > Kolbaskowo. Po przekroczeniu granicy pojawia sie las znakow, doslownie.

    Już dawno przestałem patrzeć na znaki.
    Skutecznie odwracają uwagę od drogi (pomijając ich częste odrealnienie i
    zbędność).

  • 17. Data: 2021-10-04 12:06:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2021 18:59:48 +0200, Jacek wrote:
> [...]
    > Było tego 192 (nie liczyłem tabliczek pod znakami, jako odrębnych
    > znaków). Wychodzi, że średnio jest jeden znak na 130 metrów. Jadąc około

    Ale ale:
    -konkretnie to ktory odcinek?

    -jakie znaki byly tam zbedne?

    J.

  • 18. Data: 2021-10-04 13:25:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-03 o 17:55, _Master_ pisze:

    > O promach kosmicznych też pewnie NIE.
    >
    > Losowanie zrobiłeś żeby tylko jakiś DEBILNY przykład znaleźć a na PO
    > kiedyś głosowałeś?
    Nie, skończyłem specjalizację Organizacja Transportu na PW i zaręczam,
    że nie idioci stawiają ograniczenia prędkości. To, na co można narzekać,
    to pozostawianie znaków ograniczeń po skończonych robotach, ale to się
    teraz naprawdę wyjątkowo zdarza (bo znaki też kosztują).
    Przeciętny kierowca nie ma pojęcia, że np. gwałtownie zmieniła się
    przyczepność, a w czasie deszczu to już dramat, bo od pewnego miejsca
    roboty robiła inna firma. Albo że ograniczenia wprowadza się z powodu
    sypiących się estakad lub hałasu. Ważne, że jeżdżę szybko, ale
    bezpiecznie... :-)
    T.

  • 19. Data: 2021-10-04 13:35:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-04-października-2021 o 13:25, T. pisze:
    > To, na co można narzekać,
    > to pozostawianie znaków ograniczeń po skończonych robotach

    Ubawiłem się po pachy. 30 znaków co 2 metry to stawiają PROFESJONALIŚCI?

    Wyjdź z za biurka i przejedź się jakimś nowym asfaltem ;-)

  • 20. Data: 2021-10-04 13:37:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To nie są długie filmiki. Kilka minut zabrałoby Ci też przeczytanie tekstu.
    Tworzysz sobie przeszkody których inni nie znają ;-)