    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drganie liter na ektanie
    Date: Mon, 12 Oct 2020 10:16:48 +0200

    W dniu 2020-10-12 o 10:01, trybun pisze:

    > A próbowałaś przestawić rozdzielczość i inne ustawienia ekranu, ew
    > reinstalować sterownik grafiki?

    Wszystko próbowałam. Nawet mi Windows zmienił monitor na jakiś
    defaultowy i grafika się nie zgadzała. musi być 1440/900. Instalowałam
    odpowiednie sterowniki od nowa. Zanim coś padło to monitor przez lata
    ustawiony był na 75 hz teraz musi być na 60 hz. Sprawdziłam jeszcze
    teraz. Jak przestawię to strasznie ekran bździ i wracam do 60-tki.
    Staram się komputera nie usypiać ani nie wyłączać na chwilę monitora
    przciskiem, żeby nie bździł, bo oczy ma się tylko jedne.

    --
    animka